ورزش های محبوب در تایلند

به گزارش تور فرانسه، فوتبال، تنیس روی میز، بدمینتون، بسکتبال و والیبال، از محبوب‌ترین ورزش‌های تایلندی برای شرکت کردن هستند. بوکس تایلندی و ورزش‌های رزمی و سپک تاکرا، از ورزش‌های سنتی این کشور به شمار می‌روند.

ورزش های محبوب در تایلند

یکی دیگر از ورزش‌های بومی تایلند نوعی والیبال است که با پا و یک توپ خیزرانی، بازی می‌کنند. چند نوع سپک تکرا، با قواعد بازی متفاوت وجود دارد. در جنوب تایلند، این بازی یک تور دارد. در این ورزش فقط پاها مجاز به تماس با توپ هستند. ورزش راگبی در تایلند، در حال رشد است. در سال 2005، تایلند اولین کشور میزبان مسابقات بین‌المللی راگبی سبک وزن بود. تایلند امکانات ورزشی مناسبی دارد و به همین دلیل، میزبانی بازی‌های مختلفی را برعهده داشته است. بانکوک، میزبان بازی‌های بین‌المللی مختلفی بوده؛ از جمله چهار دوره بازی‌های آسیایی در سال 1966-1970-1978-1998 و در این زمینه بی‌رقیب بوده می‌باشد. در تور تایلند لحظه آخری ممکن است در سواحل این کشور این مسابقه را مشاهده کنید.

 کرایی کرابونگ (Kraabi Krabong)، ترکیبی از تکنیک‌های سلاح‌های دستی با فنون بوکس تایلندی است و معمولاً در جشنواره‌ها و مکان‌های جهان‌گردی اجرا می‌گردد.

 موآی تای بوکسینگ (Muay Thai Boxing)، نوعی بوکس است و پرطرفدارترین ورزش در بین تماشاگران تایلندی است. بوکسینگ در دهه 1990 در سطح جهانی، محبوبیت پیدا نمود.

برای بازدید از جاذبه‌های ورزشی کشور تایلند با تور لحظه آخری تایلند همراه شوید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 214

به "ورزش های محبوب در تایلند" امتیاز دهید

4 کاربر به "ورزش های محبوب در تایلند" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورزش های محبوب در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید