پارک اسکان یاسوج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش تور فرانسه، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از پیشرفت 35 درصدی پارک اسکان یاسوج خبر داد و گفت: در این پارک آلاچیق، 70 سکوی نشیمن، سوئیت و سرویس بهداشتی پیش بینی شده است.

پارک اسکان یاسوج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

به گزارش خبرنگاران از یاسوج به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی کهگیلویه و بویراحمد به همراه سرپرست شهرداری و رئیس شورای شهر یاسوج از عملیات اجرایی پارک اسکان این شهر بازدید کردند.

محمود باقری در این بازدید با بیان اینکه پارک اسکان یاسوج هم اکنون 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، گفت: در این پارک آلاچیق، 70 سکوی نشیمن، سوئیت و سرویس بهداشتی پیش بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای احداث این پارک اختصاص یافت، اضافه نمود: از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور چهار پارک اسکان در شهرهای مختلف استان احداث می شود.

باقری با بیان اینکه در این پارک به دنبال ایجاد مجموعه ای هستیم که بیشتر امکانات لازم برای رفاه دنیاگردان را داشته باشد، اظهارکرد: علاوه بر زیر ساخت های اسکان به دنبال ایجاد بازارچه صنایع دستی برای فروش سوغات محلی و صنایع دستی استان در پارک اسکان هستیم.

عضو کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری در کهگیلویه و بویراحمد شرح داد: ایجاد بازارچه صنایع دستی استان در پارک اسکان یاسوج در زمینه اشتغال زایی، جذب دنیاگرد و درآمدزایی هنرمندان استان کارآمد است.

باقری خاطرنشان کرد: برای ایجاد بازارچه صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد به زمینی با زیربنای 2 هزار و 500 مترمربع نیازمند هستیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و دنیاگردی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سالانه 218 هزار مترمربع انواع صنایع دستی بافتنی در کهگیلویه و بویراحمد تولید می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر یاسوج نیز در این بازدید با تقدیر از اقدام میراث فرهنگی استان در ایجاد زیرساخت های دنیاگردی در مرکز کهگیلویه وبویراحمد گفت: افتتاح پارک اسکان کمک بزرگی به درآمدزایی دنیاگردی شهر یاسوج است.

سید هدایت اکبری با بیان اینکه در طول سال شهر یاسوج میزبان تعداد زیادی از دنیاگردان داخلی و خارجی است، اظهارکرد: توجه به زیرساخت های دنیاگردی در مرکز استان ضروری بوده و شورای شهر یاسوج از سرمایه گذاران این حوزه حمایت می کند.

وی با بیان اینکه در هیچ کجای دنیا بر روی چمن نمی نشینند به جز در یاسوج، ابراز کرد: با فضاسازی و احداث فضای مناسب جهت اسکان مسافرین باید از آسیب به فضای سبز جلوگیری شود.

این عضو شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه مسافران و دنیاگردان در همه جای شهر یاسوج حتی در بلوارها چادر می زنند، اضافه نمود: با افتتاح پارک اسکان یاسوج، از اینگونه اقدام ها جلوگیری خواهیم کرد.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 494

به "پارک اسکان یاسوج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک اسکان یاسوج 35 درصد پیشرفت فیزیکی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید