پیشنهاد تراکتور به مسعود شجاعی؛ قرارداد 3 ساله ببند

به گزارش تور فرانسه، باشگاه تراکتور به مسعود شجاعی پیشنهاد داده تا قرارداد بلند مدتی را به عنوان مربی با این تیم امضا کند

پیشنهاد تراکتور به مسعود شجاعی؛ قرارداد 3 ساله ببند

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، اگرچه مسعود شجاعی به هوشنگ نصیرزاده اعلام نموده بود که بازی با شهر خودرو آخرین بازی او به عنوان مربی در تراکتور بوده و او پس از بازی فردا میخواهد به عنوان بازیکن با تراکتوری ها ادامه دهد، اما گویا نظر مالک باشگاه چیز دیگری است. شجاعی پیش از این به نصیرزاده اعلام نموده بود بازی با شهرخودرو آخرین حضور او به عنوان مربی روی نیمکت تراکتوری ها خواهد بود و نصیرزاده هم با توجه به این اعلام شجاعی، به دنیال آن بود تا با هماهنگی شجاعی چهره ای را به عنوان سرمربی به تبریز ببرد، اما نظر زنوزی بر حفظ شجاعی به عنوان سرمربی است. زنوزی که علاقه زیادی به شجاعی دارد و حتی در مصاحبه ای که انجام داد از طرفداران پرشور تراکتوری خواست تا در خصوص نتایج شجاعی شکیبا بوده و از این چهره حمایت نمایند، به این ملی پوش با تجربه پیشنهاد داده با باشگاه قرارداد 3 ساله ای منعقد کند.

زنوزی از شجاعی خواسته قرارداد بلند مدتی را با باشگاه امضا نموده تا فرصت کافی برای پیاده کردن تفکرات فنی اش داشته باشد و البته در تعطیلات لیگ نیز دوره های مربیگری را پشت سر بگذارد.

حال باید دید شجاعی با این پیشنهاد زنوزی موافقت خواهد نمود یا نه. مسعود شجاعی که علاقه دارد همچنان به عنوان بازیکن در فوتبال حاضر باشد، در هفته هایی که جانشین منصوریان شد، حتی یک دقیقه هم برای تراکتور بازی نکرد. او اگر پیشنهاد زنوزی را بپذیرد، باید با بازیگری خداحافظی کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 15 بهمن 1399 بروزرسانی: 15 بهمن 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 922

به "پیشنهاد تراکتور به مسعود شجاعی؛ قرارداد 3 ساله ببند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشنهاد تراکتور به مسعود شجاعی؛ قرارداد 3 ساله ببند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید