پیش بینی شرایط قیمت مسکن در سال 99

به گزارش تور فرانسه، رئیس اتحادیه املاک پیش بینی کرد در 6 ماه اول سال آینده میزان معاملات مسکن رشد محسوس نخواهد داشت و قیمت ها تقریبا ثابت می مانند.

پیش بینی شرایط قیمت مسکن در سال 99

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش خبرنگاران، حسام عقبایی، نایب رئیس اتحادیه املاک با بیان این خبر به تسنیم گفت: تا پاییز سال آینده رکود غیرتورمی بر بازار مسکن حاکم است.

حسام عقبایی با یادآوری این که در نیمه اول امسال رکود تورمی بر بازار مسکن حاکم بود، اظهار کرد: در شش ماه اول امسال همیشه میزان معاملات مسکن کاهشی همراه با افزایش قیمت ها بود.

وی ادامه داد: بر اساس پیش بینی های انجام شده نیمه دوم بازار مسکن وارد رکود غیرتورمی شد که شاهد رکود معاملات هستیم و دیگر خبری از افزایش قیمت ها نیست و در واقع نرخ ها در بازار مسکن ثبات دارد.

وی با بیان این که رکود غیرتورمی بازار مسکن تا سرانجام سال همچنان ادامه خواهد داشت، توضیح داد: بازار مسکن یک بخش دیر تاثیرپذیر است و بر این اساس نیمه اول سال آینده نیز رکود غیرتورمی برای این حوزه پیش بینی می گردد.

نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک تاکید نمود: از این رو در شش ماه اول سال 99 میزان معاملات رشد چشمگیری نخواهد داشت و قیمت ها با ثبات نسبی همراه خواهد بود.

  • امکان دریافت وام اوراق همزمان با داشتن تسهیلات مسکن یکم
  • بازار مسکن مناسب دلالان نیست | ظرفیت افزایش قیمت وجود ندارد
  • تغییر نرخ بنزین چه تاثیری روی بازار مسکن داشت؟
منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 126

به "پیش بینی شرایط قیمت مسکن در سال 99" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی شرایط قیمت مسکن در سال 99"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید