کابوس سرمربیان پرسپولیس چه کسی است؟

به گزارش تور فرانسه، از قرار معلوم، گابریل کالدرون برای ادامه همکاری با پرسپولیس چند شرط مهم دارد که یکی از آنها کناررفتن افشین پیروانی است.

کابوس سرمربیان پرسپولیس چه کسی است؟

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پیروانی اوایل فصل و با حضور محمدحسن انصاری فرد به پرسپولیس بازگشت و جانشین محسن خلیلی شد. با وجود این، ظاهرا رابطه او آنطور که باید و شاید با کالدرون جوش نخورده و حالا مربی آرژانتینی خواهان حضور یک سرپرست جدید روی نیمکت شده است.

نکته عجیب در خصوص افشین پیروانی این است که او یک بار در تیم ملی و یک بار دیگر هم در پرسپولیس تجربه جدایی در نیمه راه را داشته است. او مدتی در تیم ملی نقش مدیر را بازی کرد که نهایتا کنار گذاشته شد. پس از آن هم به عنوان سرپرست به پرسپولیس برانکو اضافه شد، اما بعد از مدتی با برانکو هم به مشکل خورد. مدافع سابق پرسپولیس در آن مقطع جایگزین خوردبین شده بود و در ابتدا به نظر می رسید مسئله ای با سرمربی کروات ندارد اما بعدا برانکو اظهار داشت که پیروانی صحبت های او را اشتباه به مدیران باشگاه منتقل می نماید و به همین دلیل ترجیح می دهد با خلیلی کار کند. حالا به نظر می رسد کالدرون هم به درد برانکو دچار شده و به همین دلیل خواهان قطع همکاری با پیروانی است. گویا سرمربی آرژانتینی پرسپولیس نیز به مدیران باشگاه اعلام نموده پیروانی به جای اینکه امینِ او باشد، حرف های سرمربی را اشتباه به باشگاه منتقل می نماید و همین موضوع باعث اختلافاتی میان سرمربی و باشگاه شده است. گویا بعد از درخواست کالدرون، اعضای هیأت مدیره باشگاه به دو دسته تقسیم شده اند؛ بعضی از اعضا به دنبال برکناری پیروانی هستند و بعضی دیگر اعلام نموده اند که اگر کالدرون نمی تواند با این شرایط کار کند، بهتر است اصلا به ایران بازنگردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 131

به "کابوس سرمربیان پرسپولیس چه کسی است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابوس سرمربیان پرسپولیس چه کسی است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید