کامیابی نیا: خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم

به گزارش تور فرانسه، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم و روی اتفاق گل خوردیم.

کامیابی نیا: خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم

به گزارش خبرنگاران، کمال کامیابی نیا، هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از ملاقات مقابل گوای هند در پاسخ به این سوال که در بازی قبلی چه اتفاقی افتاد که پرسپولیس پس از دریافت یک گل به بازی برگشت، گفت: ما خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم و روی اتفاق گل خوردیم. بین دو نیمه کادر فنی به ما نکات خوبی را گوشزد کرد که حتماً به الریان گل می زنیم و خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

وی اضافه نمود: می دانستیم تیم الریان هر چقدر بازی رو به جلو می رود، از نظر بدنی تحلیل می فرایند و خدا را شکر گل به موقعی زدیم و بلافاصله هم گل دوم را زدیم و شیرازه الریان به هم ریخت و یک برد خوب را به دست آوردیم.

هافبک سرخپوشان که در بازی قبل پیروز به گلزنی شد درباره بازی با گوا نیز به رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس گفت: با حریف سرسختی بازی داریم که دو تیم پیروز را متوقف نموده و گلی دریافت ننموده اند. قطعا در این بازی باید کوشش زیادی کنیم و فرصت طلب باشیم تا به گل برسیم. کادر فنی درباره ویژگی های این تیم گفته است و کوشش می کنیم با اجرای برنامه ها به خواسته خودمان برسیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1109

به "کامیابی نیا: خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیابی نیا: خیلی خوب تیم الریان را بررسی نموده بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید