کره جنوبی صاحب پرسرعت ترین اینترنت دنیا &hellip

به گزارش تور فرانسه، دسترسی به این سرعت باورنکردنی ممکن خواهد بود، زیرا در فناوری یاد شده از دو باند فرکانسی مختلف استفاده شده است تا هرگونه تداخل از بین برود.

کره جنوبی صاحب پرسرعت ترین اینترنت دنیا &hellip

شرکت SK Telecom که بزرگترین اپراتور تلفن همراه در کره جنوبی محسوب می گردد، سرویس مخابراتی جدیدی عرضه نموده است که چهار برابر سریع تر از خدمات مبتنی بر شبکه LTE موجود در کشور کره عمل می نماید.

به نقل از تِک رادار، این شرکت اظهار داشت که از اواخر سال 2014 میلادی به مشترکان خود امکان می دهد با سرعت بالای 300 مگابیت در ثانیه به اینترنت بی سیم متصل شوند. گفتنی است که شبکه های مخابراتی LTE اکان اتصال به اینترنت را با سرعت 75 مگابیت در ثانیه فراهم می نمایند و شبکه های LTE-A نیز امکان اتصال به اینترنت با سرعت 150 مگابیت را فراهم می آورند.

این فناوری جدید LTE-Advanced Band Carrier Aggregation نام دارد و بر اساس آن شبکه مخابراتی کره جنوبی می تواند سرعت اینترنت را چهار برابر سریع تر از شبکه های LTE و دو برابر سریع تر از شبکه های LTE-A در اختیار مردم بگذارد.

دسترسی به این سرعت باورنکردنی ممکن خواهد بود. زیرا در فناوری یاد شده از دو باند فرکانسی مختلف استفاده شده است تا هرگونه تداخل از بین برود.

به گفته این شرکت مخابراتی، با اینترنت 300 مگابیتی می توان یک فیلم با حجم 800 مگابایت را در کمتر از 22 ثانیه بارگذاری کرد.

گردآوری: گروه هفت گنج

منبع: فارس

منبع: هفت گنج
انتشار: 25 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 453

به "کره جنوبی صاحب پرسرعت ترین اینترنت دنیا &hellip" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی صاحب پرسرعت ترین اینترنت دنیا &hellip"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید