گزیده شعر معاصر ایران در ایتالیا

به گزارش تور فرانسه، کتاب گزیده شعر معاصر ایران به زبان ایتالیایی منتشر شد.

گزیده شعر معاصر ایران در ایتالیا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این کتاب از حوزه هنری با مشارکت رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا و در قالب طرح تاپ، توسط غلامرضا امامی به زبان ایتالیایی ترجمه و با عنوان ایتالیایی Selezione della poesia contemporanea dellIran در 132 صفحه و با قیمت 20 یورو توسط انتشارات ایل چرکیو (Il Cherchio) روانه بازار نشر شده است.

این کتاب شامل توضیح حال مختصر و برگردان ایتالیایی شعرهای 88 شاعر معاصر ایران نظیر نیما یوشیج، پروین اعتصامی، مهدی اخوان ثالت، سهراب سپهری و... است.

غلامرضا امامی، مترجم این مجموعه، تالیف و ترجمه حدود 70 کتاب را در کارنامه دارد و علاوه بر ترجمه از زبان ایتالیایی به فارسی، ترجمه هایی از زبان فارسی به ایتالیایی نیز دارد. انتشارات ایل چرکیو نیز پیش تر، در ترجمه و انتشار کتاب های ولایت فقیه، امام خمینی(ره) عارف ناشناخته قرن بیستم، حکمت نامه عیسی بن مریم(ع)، لباس عید گنجشک و انسان و سرنوشت با رایزنی فرهنگی ایران در ایتالیا همکاری داشته است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 369

به "گزیده شعر معاصر ایران در ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گزیده شعر معاصر ایران در ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید