با شهر آرگوس و آتن در یونان آشنا شوید

به گزارش تور فرانسه، یونان یکی از کشورهای اروپایی و یکی از مقاصدی است که گردشگران برای سفر به اروپا، آن را انتخاب می‌کنند. در این مقاله به معرفی شهرهای آرگوس و آتن پرداخته‌ایم.

با شهر آرگوس و آتن در یونان آشنا شوید

شهر آرگوس در یونان

آرگوس از 7هزار سال گذشته تابه‌حال جای خالی از سکنه بوده و بدون تردید از قدیمی‌ترین شهرهای زنده یونان و حتی اروپا می‌باشد. تاریخ این شهر نیمه دوم هزاره اول پیش از میلاد نگاشته شده و زمین‌های حاصلخیز و دشت‌های سرسبز شهر آرگوس باعث شده تا بخش بزرگیاز مردم آرگوس به شغل کشاورزی روی بیاورند و این شهر از جاذبه‌های تاریخی درخور نیز برخوردار است و همواره محلی برای علاقه‌مندان به تاریخ می‌باشد.  معبد هیریون از بهترین بناهای تاریخی این شهر برای بازدید در تور کشتی کروز یونان است که به الهه هرا نام گرفته است.

شهر آتن در یونان

آتن زادگاه یونان کلاسیک و تمدن غربی بوده و سرشار از بناهای مناظر زیبا و چشم نوازی می‌باشد که تصویری تازه از گذشته‌های بسیار دور این شهر را برای بینندگان تداعی می‌نماید. قدمت سکونت در این شهر به قرن‌های 7 تا 11 قرن پیش از میلاد برمی‌گردد که تاریخ مکتوب شهر آتن متعلق به 1400 سال پیش از میلاد می‌باشد. از مهم‌ترین جاذبه‌های این شهر آکروپلیس و معبدی مرمرین آن اشاره نمود. ویرانه‌های این شهر یکی از جاذبه‌های دیدنی آتن بوده که با کاخ سلطنتی در میدان سینتاگما و بسیاری دیگر از مغازه‌ها، رستوران‌ها و ابنیه تاریخی، همچنان پر از جمعیت، باقی است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 253

به "با شهر آرگوس و آتن در یونان آشنا شوید" امتیاز دهید

3 کاربر به "با شهر آرگوس و آتن در یونان آشنا شوید" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با شهر آرگوس و آتن در یونان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید