آخرین روزنه همکاری پرسپولیس و کالدرون، پاسخ نهایی از قطر می آید!

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون اول ژانویه (یازدهم دیماه) اقدام به فسخ قرارداد خود با باشگاه پرسپولیس کرد. با این حال وی امور مربوط به پرداخت مطالبات خود را به مدیر برنامه های ایرانی اش سپرد تا بتواند به نوعی قبل از شکایت از سرخ ها در فیفا اقدام به دریافت پول کند.

آخرین روزنه همکاری پرسپولیس و کالدرون، پاسخ نهایی از قطر می آید!

سرمربی سرخپوشان پایتخت پس از این تاریخ حاضر به مصاحبه با محمدحسن انصاریفرد مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نشد اما با تنی چند از اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس صحبت کرد تا خواسته های خود را برای بازگشت به این تیم بار دیگر مطرح کند.

انصاریفرد برای اینکه مانعِ رفتن سرمربی آرژانتینی پرسپولیس گردد مذاکره با مدیر برنامه های او را ادامه داد تا بتواند نظر او را برای بازگشت به تهران جلب کند. کالدرون هم در طول یک هفته گذشته روی شروط خود مبنی بر پرداخت مطالبات خود و بازیکنان تیم اصرار کرد تا مدیران باشگاه را امیدوار به بازگشت کند.

پیگیری های خبرنگاران، نشان می دهد انصاریفرد پس از نامه اول ژانویه کالدرون مبنی بر توانایی نسبت به فسخ یکطرفه قرارداد با مدیر برنامه های وی جلسه ای را برگزار می نماید.

در این نشست، کالدرون به وسیله چند مکالمه کوتاه اینترنتی به مدیر برنامه های خود اعلام می نماید در صورت دریافت به جامانده قسط اول خود به مبلغ 125 هزار دلار حاضر به بازگشت به تهران خواهد بود. او دریافت 300 هزار دلار دیگر بابت قسط دوم قراردادش را کوتاه آمد تا پرسپولیسی ها را امیدوار به بازگشت کند.

با این حال سرمربی سرخپوشان پایتخت که قول های شفاهی خود را به انصاریفرد گفت از دستیاران خارجی خود می خواهد به محض رسیدن به تهران، وسایل شخصی را جمع نموده و بازگردند.

آخرین مکالمه کالدرون با باشگاه پرسپولیس به وسیله مترجم او در جلسه یکشنبه شب هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس بوده است. باشگاه پرسپولیس پس از این جلسه، نامه ای را مکتوب برای کالدرون ارسال نموده و از او خواستند تا با شناخت دقیق از شرایط اقتصادی باشگاه و نحوه جذب بازیکن داخلی به تعامل با باشگاه نزدیک کند.

نامه ای که از سوی کالدرون بی پاسخ مانده است و حاضر نشد امروز به دوحه رفته تا از آنجا به تهران بازگردد.

قرار است صرافی که پرسپولیسی ها پول را به آن واریز نموده اند عصر چهارشنبه پاسخ نهایی را به مرد آرژانتینی اعلام کند. در صورتی که باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نموده باشد، تا روز آدینه منتظر پاسخ نهایی کالدرون خواهد ماند.

رفتار سرمربی پرسپولیس سبب شد تا سرخ ها در فاصله شش روز مانده به سرانجام جابجایی لیگ برتر هیچ فعالیتی نداشته باشد و کریم باقری نیز تنها مربی تیم در تمرینات سرخ ها باشد.

کالدرون بارها درباره دریافت پول خود صحبت کرد اما بی توجهی این باشگاه سبب شد تا کار به روزهای سرانجامی جابجایی زمستانی کشیده گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 149

به "آخرین روزنه همکاری پرسپولیس و کالدرون، پاسخ نهایی از قطر می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین روزنه همکاری پرسپولیس و کالدرون، پاسخ نهایی از قطر می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید