آموزش تصویری ساخت پادری دستشویی و حمام

به گزارش تور فرانسه، ساخت پادری یکی از هنرهای زیبایی است که احتیاج به خلاقیت دارد. معمولا برای درست کردن پادری دستشویی و حمام از جنس های حوله ای استفاده می نمایند.

آموزش تصویری ساخت پادری دستشویی و حمام

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

پادری به دلیل داشتن رنگ های مختلف می تواند در هماهنگی با دکوراسیون منزل و زیبایی بیشتر موثر باشد. پادری ها انواع مختلفی مثل: پارچه ای، بافتنی، منگوله ای و... دارند. از پادری برای دستشویی و حمام بسیار استفاده می گردد. خانم ها می توانند به آسانی و در خانه آن را در طرح ها و رنگ های مختلف درست نمایند. این کار فقط نیازمند کمی خلاقیت است. در ادامه با آموزش تصویری و قدم به قدم درست کردن پادری دستشویی و حمام همراه ما باشید.

آموزش دوخت پادری دستشویی و حمام

این نمونه پادری که قصد آموزش آن را داریم حالت گرد دارد و به دلیل اینکه مخصوص حمام و جاهای دارای رطوبت است بهتر است که از جنس حوله باشد. برای این منظور می توانید از حوله های کهنه و قدیمی که کنار گذاشتد بهره ببرید.

ابتدا حوله را به نوارهایی با عرض 5 سانتی متر برش بزنید.

بهتر است برای زیبایی و جلوه بیشتر برای درست کردن این پادری از حوله های با رنگ های متفاوت استفاده گردد.

از هر رنگ یک نوار بردارید و ابتدای سر آن ها را به هم بدوزید. نوارهای دیگر را به انتهای هر نوار بدوزید تا بلندی دلخواه را پیدا کند.

حال آغاز به بافتن سه رشته نواری کنید که سرهای آن ها را در مرحله قبل به هم وصل کردید.

رشته بافته شده را به شکل دایره کنار هم بگذارید و از قسمت مرکز دایره همانند شکل آغاز به دوختن کنید.

تمام شد. پادری دستشویی و حمام شما آماده شد. دقت کنید که اندازه این پادری به اختیار خودتان است. هر چقدر قطر دایره بیشتر باشد پادری هم عظیم تر می گردد.

امیدواریم از این آموزش استفاده کافی را برده باشید و بتوانید با استفاده از آن پادری های زیبایی را برای منزلتان درست کنید.

منبع: setare.com
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 733

به "آموزش تصویری ساخت پادری دستشویی و حمام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آموزش تصویری ساخت پادری دستشویی و حمام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید