ابراز امیدواری فرانسه و آلمان برای همکاری با بایدن درباره توافق هسته ای

به گزارش تور فرانسه، وزرای امور خارجه فرانسه و آلمان ابراز امیدواری کردند که با روی کار آمدن دولت جو بایدن در آمریکا، رویکردی مشترک در قبال ایران و توافق هسته ای اتخاذ نمایند.

ابراز امیدواری فرانسه و آلمان برای همکاری با بایدن درباره توافق هسته ای

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگاران به نقل از روزنامه واشنتگتن پست، هایکو ماس و ژان ایو لودریان وزرای امور خارجه آلمان و فرانسه در بخشی از یک یادداشت درباره سیاست های آینده کشورهای اروپایی درباره مسائل مختلف از جمله توافق هسته ای ایران با وجود روی کار آمدن دولت جو بایدن رئیس جمهور منتخب آمریکا در ژانویه 2021 نوشتند: ما به عنوان اروپایی ها می خواهیم به رویکردی مشترک برای اطمینان حاصل کردن از ماهیت منحصرا صلحآمیز برنامه هسته ای ایران ملحق شویم.

وزرای خارجه آلمان و فرانسه همچنین این کار را برای کنار آمدن با به گفته آنها چالش های دیگری که ایران برای امنیت اروپا، آمریکا و منطقه ایجاد می نماید مهم خوانده اند.

ماس و لودریان در این یادداشت تاکید نموده اند که اروپا دیگر همانند گذشته نیست و در سیاست های خود استقلال بیشتری از آمریکا پیدا نموده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 791

به "ابراز امیدواری فرانسه و آلمان برای همکاری با بایدن درباره توافق هسته ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابراز امیدواری فرانسه و آلمان برای همکاری با بایدن درباره توافق هسته ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید