اتفاقات تکراری و دلایل غیرقابل قبول، احتیاج به تغییر مدیریت

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، فدراسیون تکواندو در پی ناکامی تیم ملی در بازی های المپیک توکیو، با دعوت از بعضی قهرمانان و کارشناسان خبره و برگزاری جلسات متعدد اقدام به آنالیز عملکرد تیم های ملی تکواندو نمود و در نهایت با صدور بیانیه ای به کار خود خاتمه داد.

اتفاقات تکراری و دلایل غیرقابل قبول، احتیاج به تغییر مدیریت

نتایج اعلام شده از سوی فدراسیون و اعلام برنامه های مدنظر برای برون رفت تکواندو از شرایط فعلی، به نظر نمی رسد چندان کارساز باشد و بیانه فوق روزهای بعد از المپیک 2016 ریو را تداعی کرد که آنالیز کارشناسی و اعلام نتایج آن چیزی نبود که به نتیجه لازم برسد و بعد از 5 سال هم همین حدس در انتها بازی های توکیو به واقعیت پیوست.

در واقع فدراسیون تکواندو و عوامل فنی آن چشم خود را به گونه ای روی واقعیت های شرایط موجود تکواندو بسته اند که امیدی به کسب نتیجه در مسابقات پیش رو نیست. همانطور که اهالی این رشته در سالهای گذشته اتفاق خاصی در تکواندو شاهد نبودند. چگونه است که رشته ای دیگر با یک جلسه کمیته فنی تصمیمات اساسی را اتخاذ و اجرایی می نماید، ولی تکواندو پس از برگزاری جلسات متعدد همچنان روی همان نظرات قبلی خود اصرار دارد.

از تمام نظرات کارشناسانی که به جلسات متعدد دعوت شدند، تنها تغییر در نحوه برگزاری لیگ و ساختار کمیته فنی برداشت شد و سایر مسائل و موارد بیان شده از جمله حذف افرادی که به تیم ملی لطمه زدند خیلی نرم و زیر پوستی نادیده گرفت شد.

اینکه هادی پور در بیرون از اردو آسیب دیده، حسینی وزن بالایی کم نموده، فدراسیون دنیای جدول را با اعطای وایلدکارت به پناهنده ها تغییر داده که نیازی به برگزاری جلسات متعدد نداشت. بارها گفته و نوشته ایم که با این شیوه آنالیز و نادیده گرفتن دلایل اصلی راه به جایی نخواهید برد.

در واقع با صدور این بیانیه به خوبی تعیین شد که حرف کارشناسان که تکواندو با این مدیریت هیچ برنامه ای برای آینده ندارد، بدون شک درست است و این رشته المپیکی که همین چند سال پیش قهرمان دنیا شده و چند تیم آماده برای حضور همزمان در تورنمنت های مختلف داشت، اکنون به روزی افتاده که دغدغه انتخاب یک تیم را دارد.

اگر قرار بر چنین نتیجه گیری از جلسات متعدد بود، چرا قهرمانان و کارشناسان را دعوت کردید؟ آیا این نوع دعوت ها بازی دادن افراد شناخته شده تکواندو نیست؟ تجربه سالهای گذشته نشان می دهد تکواندو با این فرایند که بعضی سودجویان که عامل اصلی شرایط فعلی تکواندو هستند، همچنان ترک تازی می نمایند، راه به جایی نخواهد برد.

خانواده عظیم تکواندو این توقع را از وزیر ورزش دارد که با سعه صدر به مسائل تکواندو ورود نموده و پس از آنالیز شرایط موجود برترین تصمیم را برای آینده این رشته بگیرد.

بدون شک سجادی که خاک خورده ورزش است و سختی های رسیدن به سکوی قهرمانی را با پوست و خون خود حس نموده، بهتر از هر کسی می داند که با مدیریت ضعیف و ناکارآمد در رأس فدراسیون تکواندو و این شیوه اداره و نوع کارشناسی آینده روشنی نخواهد داشت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1306

به "اتفاقات تکراری و دلایل غیرقابل قبول، احتیاج به تغییر مدیریت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اتفاقات تکراری و دلایل غیرقابل قبول، احتیاج به تغییر مدیریت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید