احمدزاده از پاسخ به سوال حاشیه ای امتناع کرد

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، فرشاد احمدزاده شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران بعد از مصاف با نساجی در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر گفت: خدا را شکر شرایط خوبی در سپاهان دارم، در این چند هفته که بازی کردم خوشبختانه تیم نتیجه خوبی گرفته است.

احمدزاده از پاسخ به سوال حاشیه ای امتناع کرد

وی افزود: مهم این است که تیم نتیجه بگیرد، خوشحالم که الان صدر جدول هستیم و با کسب این نتیجه توانستیم جایگاه خود را در این رتبه تثبیت کنیم و در هفته های آینده نیز خوب عمل کنیم.

وینگر تیم فوتبال سپاهان ادامه داد: بازی کردن در تیم های مدعی خیلی سخت است، سپاهان همواره مدعی بوده و برای من حضور در سپاهان تجربه خیلی خوبی است و حضور در بین مردم خوب و بافرهنگ اصفهان که برای آنها فوتبال بازی کنم.

به تیم ملی فکر می کنم

وی افزود: امیدوارم بتوانم برترین عملکرد خود را برای سپاهان به نمایش بگذارم و این تیم را در فرایند خوب خود یاری کنم و بتوانیم نتایج لازم را کسب کنیم.

احمدزاده در پاسخ به اینکه آیا به تیم ملی فکر می کنید، توضیح داد: بله، چرا فکر نکنم، امیدوارم این فرایند ادامه داشته باشد تا بتوانم به تیم ملی نیز دعوت شوم.

وی در پاسخ به خبرنگاری که در خصوص حواشی بین او و باشگاه پرسپولیس پیش آمده تاکید نمود: اگر سوالی در خصوص بازی باشد در خدمت هستم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 دی 1400 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1452

به "احمدزاده از پاسخ به سوال حاشیه ای امتناع کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احمدزاده از پاسخ به سوال حاشیه ای امتناع کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید