افزایش 100 درصدی سرانه فضای ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در سال 98

به گزارش تور فرانسه، سرانه ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان در سال گذشته با بهره برداری از استخر سرپوشیده این دانشگاه 100 درصد افزایش یافت.

افزایش 100 درصدی سرانه فضای ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در سال 98

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران به نقل از به نقل از دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، افتتاح استخر سرپوشیده ورزشی دانشگاه با اعتباری حدود 80 میلیارد ریال دهه فجر سال گذشته و با حضور وزیر علوم تحقیقات و فناوری در مجتمع فرهنگی ورزشی آفتاب دانشگاه صورت گرفت.

این استخر در ابعاد 25 در 16 متر مربع و با شش خط شنا و بخش های ماساژ درمانی، سونای بخار و خشک، جکوزی می باشد که با بهره برداری از آن، مجموعه فضای ورزشی سرپوشیده دانشگاه به 8590 متر مربع رسید و با احتساب فضای ورزشی روباز سرانه ورزشی دانشگاه از 2.5 متر مربع به 5 متر مربع افزایش یافت.

پیش از این نیز فاز یک این مجتمع شامل سالن های تیراندازی، اسکواش، بدنسازی، شطرنج، تنیس روی میز و آمادگی جسمانی به بهره برداری رسیده و در آن خدمات متنوعی به دانشجویان، کارکنان و اساتید ارائه می گردد.

همچنین یک زمین چند منظوره روباز نیز با مساحت 791 مترمربع در حال احداث است.

نگاهی کوتاه به فعالیت های تربیت بدنی دانشگاه در سال 1398 نشان می دهد که این حوزه مسابقات و جشنواره هایی شامل جشنواره ورزش های همگانی استانی با مشارکت دانشگاه های استان و میزبانی مشترک بین دانشگاه ها با حضور بیش از 600 نفر دانشجو، مسابقات ورزشی به مناسبت روز دانشجو در هشت رشته ورزشی، مسابقات ورزشی به مناسبت هفته منابع طبیعی، لیگ فوتسال پسران با حضور هشت تیم، مسابقات دهه فجر کارکنان با مشارکت 440 نفر و در 9 رشته ورزشی، مسابقات ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته خوابگاه ها، میزبانی مسابقات تیراندازی دختران و میزبانی مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه دو کشور برگزار کرده که طی آن موفقیت هایی نظیر کسب عنوان سومی رشته انفرادی مسابقات کاراته کشوری و اعزام به مسابقات آسیایی، کسب دو عنوان دومی مسابقات انفرادی شنای دانشجویان دختر، کسب مقام قهرمانی تیمی مسابقات تیراندازی دانشجویان دختر و کسب مقام اول در مسابقات فوتسال دانشجویان پسر دانشگاه های منطقه دو کشور و کسب سهمیه المپیاد ورزشی دانشجویان کشور حاصل شده است.

از دیگر برنامه ها و فعالیت های این حوزه می توان به پیاده روی و گلگشت دانشجویی، صعود گروه کوهنوردی کارکنان دانشگاه به قله دماوند و …، برگزاری کارگاه های اصول برنامه ریزی تمرینات مقاومتی و ورزشی و کلاس کودک و خانواده ویژه خانواده کارکنان دانشگاه، تجهیز مرکز مشاوره و تندرستی و پایش 275 دانشجو اشاره نمود.

لازم به ذکر است این اقدامات و فعالیت ها با هزینه کرد حدود سه میلیارد و 600 میلیون ریال محقق شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 20 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 509

به "افزایش 100 درصدی سرانه فضای ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 100 درصدی سرانه فضای ورزشی دانشگاه علوم کشاورزی گرگان در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید