املاک دو میلیاردی تهران

به گزارش تور فرانسه، املاک با قیمت کمتر از دو میلیارد تومان در مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می شوند؛ هر چند محدوده های قیمتی در مناطق و محلات مختلف متغیر است.

املاک دو میلیاردی تهران

به گزارش دنیای اقتصاد؛ تحقیقات میدانی از شرایط بازار مسکن برای متقاضیانی که سقف بودجه خرید آن ها دو میلیارد تومان است، نشان می دهد این املاک در مناطق مختلفی از پایتخت قابل جست و جو هستند. به این ترتیب که متقاضیان این واحد ها در مناطق مرکزی، غربی و شرقی می توانند به جست وجوی ملک در این محدوده قیمتی و کمتر از آن بپردازند؛ هر چند قیمت ملک در بعضی محلات قوی در مناطق مختلف بیش از این میزان است.

فایل های مورد آنالیز بعضی از ملک های پیشنهادی حاکی از آن است که به طور کلی املاک با قیمت های دو میلیارد تومان و کمتر از آن در مناطق شرقی بیشتر به چشم می خورد. ضمن اینکه نرخ های پیشنهادی در محدوده یک میلیارد تومان نیز در محلاتی از مناطق مرکزی، شرقی و غربی یافت می گردد.

در عین حال حتی از سوی بعضی فروشندگان واحد های کوچک متراژ یا واحد های مسکونی میانسال نرخ های کمتر از یک میلیارد تومان هم پیشنهاد شده است. بر این اساس در بین فایل های فروش مناطق شرقی قیمت هایی در محدوده یک میلیارد و 100 میلیون تومان تا 2 میلیارد تومان (به نسبت موقعیت جغرافیایی آنها) دیده می گردد.

در مناطق غربی نیز قیمت هایی در محدوده یک میلیارد و 500 میلیون تومان نیز توسط بعضی فروشندگان پیشنهاد شده است. در مناطق مرکزی هم قیمت هایی در محدوده 700 میلیون تومان تا یک میلیارد تومان نیز به بنگاه های معاملات ملکی معرفی شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 11 بهمن 1399 بروزرسانی: 11 بهمن 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 913

به "املاک دو میلیاردی تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "املاک دو میلیاردی تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید