ایندیانا در خانه مقابل فینیکس غافلگیر شد، فزونی نیویورک و گلدین استیت

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای بسکتبال حرفه ای NBA بامداد امروز آدینه با برگزاری سه ملاقات ادامه یافت که در یکی از این بازی ها تیم ایندیانا پیسرز در خانه خود برابر فینیکس سانز غافلگیر شد و نتیجه را به تیم ششم جدول کنفرانس غرب واگذار کرد.

ایندیانا در خانه مقابل فینیکس غافلگیر شد، فزونی نیویورک و گلدین استیت

جهت دریافت خدمات طراحی آلاچیق مدرن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

گوران دراگیچ گارد تیم فینیکس سانز در حال عبور از پل جورج فوروارد تیم ایندیانا

در این ملاقات که در حضور 16 هزار و 541 تماشاگر سالن بنکرز لایف فیلدهوس برگزار گردید تیم سانز با حساب 102 بر 94 از سد میزبان قدرتمند خود گذشت. گوران دراگیچ گارد تیم فینیکس با کسب 28 امتیاز، 3 ریباند و 7 پاس منجر به امتیاز ستاره این ملاقات بود. در تیم میزبان نیز روی هیبرت با کسب 26 امتیاز بهتر از دیگران ظاهر شد.

در دیگر بازی بامداد امروز تیم نیویورک نیکس در سالن اختصاصی خود مدیسون اسکوار گاردن و در حالی که از حمایت 19 هزار و 812 تماشاگر برخوردار بود برابر کلیولند کاوالیرز 117 بر 86 پیروز شد. کارملو آنتونی فوروارد تیم نیکس با کسب 29 امتیاز، 5 ریباند، یک پاس منجر به امتیاز و یک بلاک شات به عنوان ستاره این بازی معرفی گردید.

کارملو آنتونی فوروارد تیم نیویورک در کنار دایون ویترز گارد تیم کلیولند دیده می گردد

گلدن استیت وریرز نیز برابر لس آنجلس کلیپرز 111 بر 92 برنده شد. استفان کاری و دیوید لی هر کدام در این بازی 22 امتیاز گرفتند و بهترین بازیکنان تیم میزبان بودند. در ترکیب کلیپرز نیز بلیک گریفین با کسب 27 امتیاز کوشش نافرجامی برای نجات تیمش از شکست داشت. این بازی در حضور 19 هزار و 596 تماشاگر سالن اوراکل اوکلند برگزار گردید.

هریسون بارنس بازیکن تیم گلدن استیت با وجود کوشش یارد دادلی توپ را وارد سبد کیپرز نموده است

در حال حاضر تیم های ایندیانا پیسرز، میامی هیت و تورنتو رپتورز در رده های اول تا سوم جدول کنفرانس شرق قرار دارند و در کنفرانس غرب نیز تیم های اوکلاهما سیتی ثاندرز، سن آنتونیو اسپرز و پورتلند بلیزرز رده های اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 289

به "ایندیانا در خانه مقابل فینیکس غافلگیر شد، فزونی نیویورک و گلدین استیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایندیانا در خانه مقابل فینیکس غافلگیر شد، فزونی نیویورک و گلدین استیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید