بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه

به گزارش تور فرانسه، برج میلاد تهران پس از چهار ماه تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، از اول تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی پذیرای بازدیدکنندگان است.

بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه

طبق اعلام روابط عمومی برج میلاد، این مجموعه پس از چهار ماه تعطیلی به علت شیوع ویروس کرونا، از اول تیرماه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی بازگشایی می گردد. نکته قابل توجه اینکه در پی اعلام رسمی شیوع ویروس کرونا در کشور، کلیه فعالیت ها و برنامه های برج میلاد شامل برنامه ها، کنسرت ها، همایش ها و تمامی بخش های گردشگری و تفریحی به منظور مقابله با انتشار این ویروس متوقف شده بود.

مراجعان به برج میلاد جهت بازدید باید حتما نکته های زیر را رعایت نمایند:

  • بازدیدنمایندگان تا حد امکان، قبل از ورود به مجموعه برج میلاد نسبت به تهیه بلیط الکترونیکی از سایت اینترنتی برج میلاد تهران اقدام نمایند. بعلاوه، تهیه بلیط به وسیله گیشه فروش بلیط صرفاً با کارت های اعتباری بانک ها امکان پذیر است و فروش بلیط با پول نقد انجام نمی گیرد.
  • پوشش ماسک از ابتدای ورود به مجموعه تا انتها بازدید برای تمامی بازدیدنمایندگان الزامی خواهد بود و از ورود بازدیدنمایندگان بدون ماسک جلوگیری خواهد شد.

  • برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا، سنجش حرارت بدون تماس و با یاری تب سنج از تمامی بازدیدنمایندگان به هنگام ورود به برج میلاد صورت می گیرد و امکان ورود افراد به برج با درجه تب بالا یا دیگر علائم بیماری وجود ندارد.

  • تمام مراحل بازدید با رعایت فاصله اجتماعی بازدیدنمایندگان و راهنمایان گردشگری مجموعه برج میلاد صورت خواهد گرفت.

  • بر اساس این گزارش، همراه آوردن وسایل اضافی ممنوع است و به علت حفظ فاصله اجتماعی، پذیرش مراجعان در کابین های آسانسور با محدودیت صورت می گیرد.

  • جهت و زمان بازدید از مجموعه برج میلاد با رعایت فاصله اجتماعی و ملاحظات بهداشتی طراحی شده است و بازدیدنمایندگان برای حفظ ایمنی باید از همراه آوردن بچه ها زیر هفت سال و افراد سال خورده خودداری نمایند.

  • زمان پذیرش در این مجموعه از ساعت 10 تا 23 است و به علاقه مندان توصیه می گردد بلیط را در همان روزی که قصد بازدید دارند خریداری نمایند.

برج میلاد تهران به عنوان نماد شهر تهران شناخته می گردد و با ارتفاع 435 متر، ششمین برج بلند مخابراتی و نوزدهمین برج بلند دنیا است. مجموعه برج میلاد که از سال 1387 شروع به کار نموده است، یکی از مهم ترین جاهای دیدنی تهران محسوب می گردد. این مجموعه با 13 هزار متر مربع وسعت، به عنوان سمبل مدرنیسم و توسعه یافتگی تهران معروفیت دارد و هر روزه شاهد برگزاری کنسرت ها، همایش ها و برنامه های جالب دیگر است.

منبع: کجارو / ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1539

به "بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشایی برج میلاد از اول تیرماه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید