بازگشت یک استقلالی در فصل آینده، جدایی احتمالی ستاره ناراضی استقلال

به گزارش تور فرانسه، رفتن رشید مظاهری از استقلال محتمل به نظر می رسد بنابراین کادر فنی استقلال از هم اکنون باید به فکر جذب یک دروازه بان نو باشد.

بازگشت یک استقلالی در فصل آینده، جدایی احتمالی ستاره ناراضی استقلال

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، سید حسین حسینی سنگربان تیم استقلال در فصل گذشته بی آنکه رقیبی جدی برای خود داشته باشد فصل را به سرانجام برد . فصلی که در آن نبود یک گلر دوم مطمئن کاملاً به چشم می آمد و تاثیر فراوانی در کاهش کیفیت فنی حسینی داشت.

این فصل اما با آمدن رشید مظاهری، استقلال درون دروازه با کمترین مشکل تا اینجای کار روبرو بود و رقابت موجود بین حسینی و مظاهری باعث شده است که سنگربانان استقلال فرایند رو به رشدی را پشت سر بگذارند و هر یک در مقاطعی به اسم گلر اول در خدمت تیم باشند.

با توجه به احتمال جدایی یکی از سنگربانان فعلی استقلال که در این میان رفتن مظاهری محتمل تر به نظر می رسد کادر فنی استقلال از هم اکنون باید به فکر جذب یک دروازه بان نو باشد.

با توجه به انتقال قرضی حسین پورحمیدی سنگربان فصل گذشته استقلال به آلومینیوم اراک و بعلاوه عملکرد امیدوار کننده او در تیم اراکی، استقلال می تواند در سرانجام فصل بار دیگر دروازه بان خود را به تیم برگردانده و از حضور دوباره او و رقابتش با حسینی برای قرار گرفتن در ترکیب بهره مند باشد.

بی شک با توجه به عملکرد قابل دفاع پورحمیدی در آلومینیوم این بار با اعتماد به نفس بیشتری در رقابت با حسینی تمرین خواهد نمود تا بتواند در صورت صلاحدید کادر فنی به اسم سنگربان استقلال شایستگی های خود را به نمایش بگذارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 14 مرداد 1400 بروزرسانی: 14 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1276

به "بازگشت یک استقلالی در فصل آینده، جدایی احتمالی ستاره ناراضی استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت یک استقلالی در فصل آینده، جدایی احتمالی ستاره ناراضی استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید