طراحی تراکت: بازی سختی برابر صنعت نفت داریم، آمادگی کامل تراکتوری ها

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، فیروز کریمی ظهر امروز دوشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور و صنعت نفت آبادان در تبریز گفت: بازیکنان تراکتور آمادگی خوبی برای این بازی دارند و کوشش می کنیم در این بازی پیروز ظاهر شده و پیروز شویم.

طراحی تراکت: بازی سختی برابر صنعت نفت داریم، آمادگی کامل تراکتوری ها

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

کریمی با تاکید بر اینکه بازی درگیرانه و فیزیکی در پیش داریم، گفت: باتوجه به مسائل هفته اول و نتایج دو تیم، ملاقات امروز به شدت حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه محمدی و واسعی برای بازی امروز مصدوم هستند، گفت: محرومی نداریم ولی کادر پزشکی کوشش می نمایند واسعی به این بازی برسد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در مورد باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور اضافه نمود: تمام ارکان باشگاه در این خصوص زحمات زیادی کشیدند و از آنها قدردانی می کنم. کارت بازیکنان صادر شده و برای انجام یک بازی خوب آماده هستیم.

وی در مورد تیم آبادانی هم گفت: صنعت نفت تیم خوبی است و می توانست هفته نخست بازنده نباشد. به هر حال این تیم سال هاست فوتبال خوب و مبتنی بر تکنیک فردی و مهارت جمعی بازی می نماید.

کریمی اضافه نمود: روی نقاط ضعف و قدرت تیم نفت کار نموده ایم و بازی های آنها را دیده ایم.

کریمی با اشاره به اینکه می خواهیم دست پر از زمین خارج شویم، ادامه داد: تمرینات خوب پشت سر گذاشتیم و شرایط خوب است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1371

به "طراحی تراکت: بازی سختی برابر صنعت نفت داریم، آمادگی کامل تراکتوری ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: بازی سختی برابر صنعت نفت داریم، آمادگی کامل تراکتوری ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید