تور استرالیا ارزان: با انواع ویزاهای کاری استرالیا آشنا شوید، کدام ویزا مناسب شماست؟

به گزارش تور فرانسه، اقدام برای مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای کار استرالیا، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به استرالیا در بین ایرانیان است.

تور استرالیا ارزان: با انواع ویزاهای کاری استرالیا آشنا شوید، کدام ویزا مناسب شماست؟

با تور استرالیا ارزان از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

.

به وسیله اشتغال، سرمایه گذاری و کارآفرینی می توان به استرالیا مهاجرت کرد. نرخ بیکاری در این کشور بسیار پائین بوده و احتیاجمند افراد متخصص و سرمایه گذار هستند. در ادامه توضیحات مختصری در مورد بعضی از ویزاهای کاری متداول ارائه می گردد. دولت استرالیا با برنامه ریزی دقیق و سیستم مکانیزه ای که برای ویزای کار استرالیا در نظر گرفته است در پی جذب نیروی کار ماهر است که با استعداد و توانایی هایش بتواند باعث رونق و پیشرفت مالی استرالیا گردد. اقدام برای مهاجرت به استرالیا به وسیله ویزای کار استرالیا ، یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت به استرالیا در بین ایرانیان است.

مهاجرت به وسیله سرمایه گذاری:

این روش، سریع ترین راه برای مهاجرت به استرالیا است، اما با این وجود احتیاج به پول و سرمایه زیادی دارد. با وجود اینکه دولت استرالیا به افرادی که قصد سرمایه گذاری و کارآفرینی در این کشور را دارند، اقامت می دهد. اما با توجه به اندازه سرمایه، این اقامت دائمی یا موقت است.

یکی از روش های معمول این است که حداقل 200 هزار دلار در این کشور سرمایه گذاری کنید و برای ویزای 188 که 4 سال اقامت به شما می دهد، اقدام کنید. با این ویزا وارد استرالیا شوید و کسب و کار خودتان را راه بیندازید. پس از 4 سال می توانید برای ویزای 888 درخواست بدهید و اقامت دائم بگیرید. درصورتی که قادر به هزینه کردن تا این حد نیستید، نگران نباشید! سایر شرایط مهاجرت و اقامت استرالیا را با ورود به سایت www.selectvisa.com ببینید و از مشاوره رایگان در این زمینه، بهره مند شوید.

شما می توانید از ابتدا اقامت دائم بگیرید. اما در این صورت، شرایط کمی متفاوت تر است. برای این منظور باید حداقل 1.5 میلیون دلار پول داشته باشید و برای ویزای 132 اقدام کنید.

ویزای کار و اشتغال:

اگر پول زیادی برای سرمایه گذاری و کارآفرینی ندارید، می توانید برای شغل های مناسب خود درخواست بدهید. این نوع از ویزا در صورتی که شرایط لازم آن را دارا باشید، جز پیشنهادهای ویزای کار استرالیا سلکت ویزا برای شماست. برای این منظور، باید ویزای کاری دریافت کنید که این ویزا هم به دو دسته دائم و موقت تقسیم می گردد.

  • ویزاهای موقت کاری:

اگر می خواهید اقامت دائم بگیرید، اما امتیازات شما برای این منظور کم است، می توانید ابتدا برای ویزای موقت اقدام کنید و بعد از ورود به استرالیا، امتیازات خود را افزایش دهید و سپس برای اقامت دائم درخواست بدهید.

به عنوان مثال، اگر شما فارغ التحصیل دانشگاه های مورد تایید استرالیا باشید، می توانید برای ویزای موقت 476 اقدام کنید و به مدت 16 ماه در استرالیا بمانید و به وسیله افزایش سابقه کار، امتیاز خودتان را افزایش دهید و سپس برای اقامت دائم اقدام کنید.

ویزای دیگری که اقامت موقت برای کسب امتیاز به شما می دهد، ویزای 491 است. این ویزا به شما فرصت می دهد تا در مدت دو سال در منطقه ها کم جمعیت استرالیا کار کنید و سپس برای اقامت دائم درخواست بدهید.

ناگفته نماند که بلافاصله بعد از فارغ التحصیلی از استرالیا می توانید برای ویزای 485 اقدام کنید و در مدت 2 تا 4 سال، سابقه کاری خود را افزایش داده و سپس اقدامات لازم برای اقامت دائم را انجام بدهید.

  • ویزاهای دائم کاری:

سن شما برای ویزاهای دائم کاری باید زیر 45 سال باشد و اگر این شرایط را ندارید، از روش های دیگر بهره ببرید.

هنگامی که یک کارفرما در استرالیا، شما را برای یک موقعیت شغلی در نظر می گیرد، می توانید طی 6 ماه، برای ویزای 186 درخواست بدهید. این ویزا برای ورود مستقیم افراد متخصص است و بعلاوه برای تبدیل ویزای 457 (که اقامت موقت به شما می دهد) به اقامت دائم بکار برده می گردد.

ویزای 187 استرالیا همچون ویزای 186 است، اما با این تفاوت که شما باید در منطقه ها کم جمعیت استرالیا کار کنید.

برای ویزای 189، احتیاجی به اسپانسر شدن کارفرما ندارید، اما باید حداقل 65 امتیاز داشته باشید و شغل درخواستی شما مرتبط با تحصیلات تان باشد.

برای ویزای 190، استان های استرالیا اسپانسر شما می شوند و باید حداقل 55 امتیاز داشته باشید. بعد از گرفتن این ویزا و ورود به استرالیا، شما می توانید به تحصیل یا کار بپردازید. توجه داشته باشید که زمینه کاری شما باید در فهرست رشته های مورد احتیاج استرالیا در آن سال، قرار داشته باشد.

منظور از امتیاز در فرآیند اخذ ویزا چیست؟

برای گرفتن ویزا و اقامت استرالیا، شرایط شما باید به گونه ای باشد که به پیشرفت این کشور یاری کند. بنابراین هر کشوری از جمله استرالیا یک سری فاکتور در نظر می گیرد که اگر شما در هر سطحی باشید، می توانید امتیاز کسب کنید. طبیعتا هرچه امتیاز شما بیشتر باشد، شانس و احتمال پذیرش شما بیشتر خواهد بود. سن، مدرک تحصیلی، نمره زبان، شرایط تاهل، سابقه کاری در داخل و خارج استرالیا، شغل مورد احتیاج استرالیا طبق فهرست STSOL، اسپانسرشیپ استانی و منطقه ای از جمله مواردی هستند که آنالیز می شوند. به طور کلی سن پایین، مدارک بالای تحصیلی، نمره زبان بالا، مجرد بودن، سابقه کاری بالا و ترجیحا در داخل استرالیا و اسپانسر شدن برای هزینه های شما، امتیازات بالاتری دارند. علاوه بر این موارد با شرکت کردن در امتحاناتی به نام مترجم ناتی و قبول شدن در آن، می توانید 5 امتیاز کسب کنید. برای اطلاعات جزئی تر درباره اندازه امتیازات به سایت ها و مراکز مهاجرتی مراجعه کنید.

البته زیبایی ها و جذابیت های استرالیا، از چشم گردشگران سراسرجهان هم دور نمانده است و هر ساله عده زیادی برای گرفتن ویزای توریستی استرالیا اقدام می نمایند. فرایند اخذ این ویزا با ویزای کار بسیار فرق دارد و با این وجود بازهم برای یک سفر بی دردسر به استرالیا، احتیاج به مشاوره تخصصی با افرادی که آشنا به قوانین استرالیا هستند (سلکت ویزا)، دارید. اگر هنوز برای مهاجرت به استرالیا با ویزای کار مردد هستید، شرایط مهاجرت به سایر کشورها را در خبرنگاران بخوانید.

منبع: کجارو
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1502

به "تور استرالیا ارزان: با انواع ویزاهای کاری استرالیا آشنا شوید، کدام ویزا مناسب شماست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا ارزان: با انواع ویزاهای کاری استرالیا آشنا شوید، کدام ویزا مناسب شماست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید