برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96

به گزارش تور فرانسه، خبرنگاران/فارس مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از کوشش و برنامه ریزی برای رشد و ارتقاء کمی و کیفی خدمات سفر ویژه نوروز 96 در این استان اطلاع داد.

برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96

به گزارش خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی فارس، مصیب امیری در نخستین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان فارس با ارائه گزارشی از عملکرد این ستاد، برنامه ریزی برای ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، اجرای تورهای استان گردی و تورهای خاص، ایجاد نظام پاسخگویی مناسب برای گردشگری و مسافران، تهیه، تدوین و اجرای برنامه های فرهنگی و اجتماعی در استان و ... را بخشی از رئوس برنامه های قابل اجرا در راستای ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96 خاطرنشان کرد.

وی با بیان اینکه در نوروز 95 شاهد رشد 11.2 درصدی اقامت گردشگران در فارس بوده ایم، کوشش برای تداوم این رشد در نوروز 96 را یادآور شد و گفت: با توجه به استقبال گردشگران داخلی و خارجی و با عنایت به برخورداری فارس از بسترهای تاریخی، مذهبی، طبیعی و ... در حوزه گردشگری و همچنین وجود 85 رشته فعال صنایع دستی در این استان، می توان با برنامه ریزی مناسب و با همکاری همه دستگاه ها، به بهبود شاخص های سفر و اقامت گردشگران در نوروز 96 امیدوار بود.

دبیر اجرایی خدمات سفر استان فارس گفت: سال گذشته با برپایی نمایشگاه صنایع دستی در 32 نقطه فارس، بهسازی و بازسازی اماکن فرهنگی و تاریخی، ایجاد دفاتر اطلاع رسانی در 34 نقطه، برپایی نمایشگاه عرضه محصولات فرهنگی و انجام اقدامات اطلاع رسانی، تبلیغی و فرهنگی، گام های خوبی در راستای جذب گردشگر و ارتقاء سطح رضایت مندی گردشگران برداشتیم.

معاون امور زیارتی و گردشگری استانداری فارس نیز بر لزوم وحدت رویه و حفظ روحیه همدلی و همکاری در زمینه ارائه خدمات مختلف به گردشگران خصوصا زائران تاکید نمود.

شاپور رستمی گفت: تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی(ع) با توجه به صندلی شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به عنوان متولی امرگردشگری مذهبی و زیارتی، باید برنامه های ویژه فرهنگی متناسب با ایام نوروز پیش بینی کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1400 بروزرسانی: 17 تیر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1207

به "برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنامه ریزی برای ارتقاء خدمات سفر ویژه نوروز 96"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید