بنا: تغییر نام خانه کشتی کوچک ترین کاری بود که می توانستم برای شهدا انجام دهم

به گزارش تور فرانسه، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان نامگذاری خانه کشتی به نام شهید صدرزاده را کوچک ترین کاری دانست که می توانند برای شهدا انجام دهند.

بنا: تغییر نام خانه کشتی کوچک ترین کاری بود که می توانستم برای شهدا انجام دهم

جهت دریافت خدمات بازسازی خانه کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرنگاران، محمد بنا در حاشیه تغییر نام خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده گفت: این وظیفه ای بود که من باید انجام می دادم، چون صندلی شهدا در کشور ما صندلی والایی است. من هم با صحبت هایی که با علیرضا دبیر و دوستان انجام دادم دوست داشتیم کاری برای شهدا انجام دهم و تغییر نام خانه کشتی به نام شهید مصطفی صدرزاده کوچک ترین کاری بود که می توانستم انجام دهیم. این را هم وظیفه دانستم و کاری نکردم، این وظیفه همه ماست که شهدا یادم نرود و من هم این کار کوچک را توانستم انجام دهم.

وی در ادامه با تصریح فعالیت های ورزشی شهید صدرزاده، گفت: من دو، سه سالی است در منطقه شهریار ساکن هستم، آنجا سالنی وجود دارد به نام الغدیر که آقای خلیلی در آن مربیگری می نماید. بسیاری از شهدا مثل شهید صدرزاده در آنجا تمرین می کردند و کشتی گیر بود ه اند. گذشته از شهادتش، مرام پهلوانی این شهید و کارهای خوبی که او در شهریار برای مردم انجام داده، نشان می دهد شهید بزرگواری است و به همین دلیل تصمیم گرفتم سالن خانه کشتی را به نام او تغییر دهم.

همچنین در این مراسم پدر شهید مصطفی صدرزاده درباره تغییر نام خانه کشتی به نام این شهید اعلام کرد: تشکر می کنم از این مرام پهلوانی که همچنان این مرام در کشتی وجود دارد. این کار این پیغام را هم می دهد که همچنان پیرو شهدا هستند و راه آن ها را ادامه خواهند داد. این پیشنهادی بود که خود محمد بنا داده بود و قطعاً این موضوع در تاریخ ثبت خواهد شد.

وی درباره کشتی گیر بودن شهید صدرزاده گفت: فکر می کنم شهدای ما همه پهلوان هستند. با جان و گذشت از خون خود از کشور دفاع کردند تا ما الان این مراسم ها را داشته باشیم. شهید صدرزاده هم در نوجوانی کشتی گیر بود اما با محبتی که دوستان داشتند خانه کشتی به نام این شهید نامگذاری شد و قطعا هر کسی از اینجا عبور کند و نام این شهید را ببیند، ان شاالله رهرو این شهدا خواهد بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 102

به "بنا: تغییر نام خانه کشتی کوچک ترین کاری بود که می توانستم برای شهدا انجام دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: تغییر نام خانه کشتی کوچک ترین کاری بود که می توانستم برای شهدا انجام دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید