با بهترین رستوران های اروپا آشنا شوید

به گزارش تور فرانسه، قبل از سفر به کشورهای اروپایی باید یک برنامه سفر کامل داشته باشید. در این برنامه سفر باید لیستی بهترین رستوران‌های کشورهای اروپایی را داشته باشید تا هم از طعم غذا و هم از کیفیت آن مطمئن شوید. در این مقاله شما را با بهترین رستوران‌های شهرهای پاریس، رم و بارسلون آشنا خواهیم کرد. 

با بهترین رستوران های اروپا آشنا شوید

بهترین رستوران های پاریس

 رستوران (L’Ardoise Gourmande) واقع در خیابان  Rue de Belzunce پلاک 12- این رستوران که در یک منطقه دور پرت قرار گرفته است و چند بلوک با Gare du Nord  فاصله دارد، غذاهای سنتی فرانسوی را همراه مقدار قابل توجهی نوشیدنی سرو می کند. منوی غذایی بسیار خوبی دارند. ماهی و همه غذاها را بسیار خوب درست می کنند.

رستوران (Jeanne A) در خیابان  Rue Jean-Pierre Timbaud پلاک 42 قرار دارد. این اغذیه فروشی در یک فروشگاه خواربار و نوشیدنی قرار دارد. منوی سلف سرویس آن 30 یورو است که شامل پیش غذا و غذای اصلی است. گوشت بره و اردک معروف اینجا را حتماً امتحان نمایید.

بهترین رستوران های شهر رم

رستوران (Hamasei) درخیابان Via della Mercede، پلاک 35 قرار دارد. بهترین سوشی در رم  را سرو می‌کند. برای این که طعم واقعی غذای واقعی ایتالیایی با تور اروپا همراه شوید.

رستوران توسکانو (Al Vero Girarrosto Toscano) در خیابان Via Campania  پلاک29 قرار دارد. در این مکان می‌توانید از غذاهای سنتی توسکانی میل نمایید و آنتیپاستو (یک نوع پیش غذا) خوشمزه آنها معروف است. انواع غذاهای مختلف ، با حجم مناسب و نوشیدنی عالی. اینجا رستوران گرانی است.

بهترین رستوران های شهر بارسلونا

 لس کویینز نیتس ( Les Quinze Nits) در خیابان پلازا رئال پلاک 6 قرار دارد. یک غذای عالی با قیمت مناسب را در پلازا رئال تجربه خواهید کرد. کمی توریستی است، اما مردم محلی هم به این رستوران می آیند. برای ناهار به آنجا بروید، چون صف شام اینجا بسیار شلوغ است.

لافوندا ( La Fonda) در خیابان Escudellers  پلاک 10 قرار دارد. غذای خوب و کافی نزدیک پلازا رئال. حجم غذاها زیاد است و دکور زیبا و نوشیدنی های بسیار خوبی دارد.

رستوران آلیوم (Allium Restaurant) در خیابان Carrer del Cal پلاک 17 قرار دارد. این رستوران محلی با غذاهای تهیه شده از مواد تازه محلی است، که دکوری قدیمی و زیبایی دارد. کارکنان مهربان و قیمت های مناسبی هم دارد. 

رستوران ( Pinotxo) در خیابانLa Boqueria قرار دارد. این غرفه کوچک که در مسیر اغذیه فروشی های بازار قرار دارد، همیشه شلوغ است و یکی از مشهورترین تاپاس های این منطقه را درست می کند. من در یک تور غذاخوری به اینجا سر زدم وغذایش خوشمزه بود. سالاد لوبیا را امتحان کنید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 220

به "با بهترین رستوران های اروپا آشنا شوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین رستوران های اروپا آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید