تارتار: اشتباهات داور اجازه نداد به بازی برگردیم، اصلاً نگران نیستم و مطمئنم در این فصل نتیجه خوبی می گیریم

به گزارش تور فرانسه، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: در نیمه اول ملاقات با مس رفسنجان بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم در همان نیمه به بازی برگردیم که داور اجازه نداد.

تارتار: اشتباهات داور اجازه نداد به بازی برگردیم، اصلاً نگران نیستم و مطمئنم در این فصل نتیجه خوبی می گیریم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، مهدی تارتار پس از شکست 3 بر صفر تیمش برابر مس رفسنجان در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال، در نشست خبری گفت: به تیم مس رفسنجان به خاطر پیروزی ارزشمندی که به دست آورد تبریک می گویم. در نیمه دوم با توجه به نیازمان به گل، کمی باز بازی کردیم و حریف توانست روی ضدحملات باز هم به ما گل بزند. در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم و می توانستیم در همان نیمه به بازی برگردیم که داور اجازه نداد.

وی اضافه نمود: این اشتباهات برای من عجیب است و از مسئولان کمیته داوران و دپارتمان داوری درخواست می کنم آنالیز نمایند که چرا داور پنالتی تیم میهمان را اعلام می نماید، اما از پنالتی تیم میزبان می گذرد. این امر باعث ایجاد شائبه می گردد، چون داور کاملاً به صحنه نزدیک بود. امیدوارم مسئولان جوابگو باشند. البته وقتی 3 بر صفر شکست خورده ایم، شاید صحبت از داوری برای مردم عادی بی معنی باشد، اما اهل فن می دانند که اگر تیمی که عقب است در نیمه اول به بازی برگردد مجبور نیست در نیمه دوم این قدر باز بازی کند و تعویض های هجومی انجام دهد تا حریف ضدحمله بزند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: داور در نتیجه کلی بازی اثرگذار بود و به جز صحنه ای که مطمئن هستیم پنالتی بود، یکی دو صحنه مشکوک دیگر هم وجود داشت که امیدوارم داور اشتباه ننموده باشد. این بازی برای ما تمام شد و همان روزهای اول هم گفتم تیمم خیلی کار دارد، اما اصلاً نگران نیستم چون آنقدر تجربه دارم که این را بگویم. باید خیلی کوشش کنیم و مطمئنم بازیکنانی که جذب نموده ایم تیم را سربلند می نمایند و نشان می دهیم ذوب آهن در خاتمه فصل جایگاه خوبی کسب می نماید.

تارتار در واکنش به صحبت خبرنگاری که مدعی شد پوشیدن پیراهن سبزرنگ برای ذوب آهن خوش یمن تر از پیراهن سفید است، گفت: اعتقادی به این مسائل ندارم.

محمدمهدی رمضانی مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن نیز داوری این بازی را بسیار ضعیف دانست و گفت: داور یک پنالتی برای ما نگرفت و پیش از گل سوم مس هم خطای مسلم بازیکن این تیم روی بازیکن ما را اعلام نکرد.

وی اضافه نمود: واقعاً نمی دانیم باید صدای خود را به کجا برسانیم. در دو فصل اخیر به شدت به داوری ها اعتراض نموده ایم. روز گذشته و امروز فاجعه داوری برای تیم های اصفهانی رقم خورده و امیدوارم شخصی پیدا گردد که جوابگوی ضررهای تیم ها به خصوص ذوب آهن از اشتباهات داوری باشد. به گفته رئیس کمیته داوران، ذوب آهن در فصل گذشته 16 امتیاز را به علت اشتباهات داوری از دست داد. گمان می کردیم سال جاری شاهد فرایند بهتری باشیم، اما داریم به عقب برمی گردیم که برای فوتبال ما فاجعه بار است.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: به تیم مس رفسنجان تبریک می گویم، اما داوری بازی امروز مسائل زیادی داشت.

165، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 19 دی 1400 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1451

به "تارتار: اشتباهات داور اجازه نداد به بازی برگردیم، اصلاً نگران نیستم و مطمئنم در این فصل نتیجه خوبی می گیریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تارتار: اشتباهات داور اجازه نداد به بازی برگردیم، اصلاً نگران نیستم و مطمئنم در این فصل نتیجه خوبی می گیریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید