تاریخ انتشار بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga تعیین شد

به گزارش تور فرانسه، پس از تأخیرهای متعدد، استودیوی Travellers Tales گفت که بازی LEGO Star Wars: The Skywalker Saga در تاریخ 5 آوریل 2022 (16 فروردین 1401) برای کنسول های نسل هشتم و نهمی ایکس باکس، پلی استیشن، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. علاقه مندان اکنون می توانند بازی را پیش خرید نمایند.

تاریخ انتشار بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga تعیین شد

بازی شامل 9 فیلم از سری جنگ ستارگان که با حماسه اسکای واکر شناخته شده اند، می گردد که می توان آن ها را به ترتیب یا به صورت جداگانه تجربه کرد. از طرفی بیش از 300 شخصیت قابل بازی با 23 سیاره مانند Naboo، Coruscant، Tatooine و بسیاری دیگر را برای کاوش وجود دارند. هر قسمت از پنج مرحله تشکیل شده است و در بعضی از منطقه ها رویدادهای تصادفی می توانند رخ دهند.

LEGO Star Wars: The Skywalker Saga به بازیکنان این امکان را می دهد تا نبردهایی را تجربه نمایند که هرگز در یک بازی لگو تجربه نکرده اند. در این نسخه بازیکنان می توانند حملات مختلف را در کنار هم قرار دهند تا حرکاتی ترکیبی را اجرا و از حملات پیش رو جلوگیری نمایند. کنترل ها و مکانیک های نو به بازیکنان این امکان را می دهد که با دقت هدف گیری نمایند و برای حرکت بعدی خود از مهارت های جدای ها نظیر لایت سیبر و The Force استفاده نمایند.

بازیکنان می توانند با استفاده از نقشه کهکشان در هولوپرژکتور خود از منطقه ها مختلف در فضا عبور نمایند تا راستا خود را در این حماسه ترسیم نمایند و به تدریج قفل سیارات را برای کاوش در طول راستا باز نمایند. بعلاوه در طول سفر این فضایی، آن ها ممکن است در جنگ های قهرمانانه با سفینه های دشمن، خلبانی وسایل نقلیه خاطره انگیزی مانند Millennium Falcon، جنگنده های Imperial TIE، Rebel X-wings و بسیاری دیگر را تجربه نمایند. پس از رسیدن به مقصد، بازیکنان می توانند انتخاب نمایند که یا داستان اصلی را ادامه دهند و یا به کشف مأموریت ها و پازل های هیجان انگیز در کهکشان بپردازند.

کاوش به بازیکنان پاداش های مختلفی می دهد که با استفاده از آن می توانند ویژگی های نو و توانایی هایی ارتقایافته را در طیفی از کلاس های مختلف از جمله Jedi، Hero، Dark Side، Villain Scavenger، Scoundrel، Bounty Hunter، Astromech Droid و Protocol Droid امتحان نمایند. در فهرست بیش از 300 شخصیت گفته شده از 9 فیلم، شخصیت های نمادینی مانند Leia، Yoda، Boba Fett Darth Maul، Poe و… هم حضور دارند.

همان طور که ذکر شد، بازی در تاریخ 16 فروردین 1401 عرضه می گردد. طبق توضیحات فروشگاه ایکس باکس، این بازی برای ایکس باکس سری ایکس و اس بهینه شده است و از ویژگی Smart Delivery هم پشتیبانی می نماید. بعلاوه از قابلیت کوآپ برای حداکثر دو بازیکن، پشتیبانی از 4K Ultra HD و HDR10 خبر داده شده است. در ادامه می توانید تریلر گیم پلی بازی را مشاهده کنید.

منیع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 خرداد 1401 بروزرسانی: 25 خرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1597

به "تاریخ انتشار بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga تعیین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ انتشار بازی لگو Star Wars: The Skywalker Saga تعیین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید