راهنمای تفریح در سامویی

به گزارش تور فرانسه، سامویی یکی از زیباترین شهرهای کشور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش با خانواده است. در این شهر می‌توانید در تفریحات مختلفی شرکت کرده و خاطرات خوشی را برای خود فراهم کنید.

راهنمای تفریح در سامویی

فیل سواری در جزیره سامویی

فیل که نماد قدرت است، حیوان ملی تایلند می باشد. ساموئی دارای جنگل های بارانی گرمسیری می باشد و برای عبور ار این مناطق انبوه سرسبز می توان از فیل استفاده کرد. می توانید با فیل به یک سفر جنگلی بروید و از حیوانات مختلف و آبشارهای موجود در مسیر در تور تایلند بازدید نمایید.

اسکای فاکس کابل راید در جزیره سامویی

اگر عاشق سرعت هستید، این سرگرمی را از دست ندهید. می توانید در بین کابل ها از یک پلت فرم به پلت فرم دیگر سر بخورید و حس پرواز را تجربه کنید.ا ین سرگرمی دارای چندین ایستگاه مجزا است که ایستگاه اول آنچنان ترسناک نیست و اگر خوشتان نیامد در این ایستگاه می توانید به محل اولیه خود برگردید. برخی آنچنان دچار ترس و هیجان می شوند که نمی توانند به ایستگاه های بعدی مراجعه کنند. در تور تایلند با زیبایی‌هایی روبرو خواهید شد که مانند آن‌ها در هیچ کجای جهان وجود ندارد.

کلاس های آشپزی در جزیره سامویی

تمام سرآشپزان این دوره های آموزشی از کارشناسان و سر آشپزان حرفه ای تایلندی هستند. اگر یک آشپز حرفه ای باشید و یا یک مبتدی که علاقه مند به یادگرفتن می‌باشد، می‌توانید با گذراندن این دوره ها مهارت های لازم برای طبخ غذاهای متنوع آسیایی را  در تور تایلند بدست بیاورید.

غواصی در Koh Tao

سواحل ماسه ای Koh Nang Yuan که توسط صخره هایی محاصره شده اند و از سواحل منحصر به فرد در دنیا محسوب می شوند. زیبایی این سواحل نفستان را بند خواهد آورد! از غواصی در آب های زلال و شفاف آن لذت ببرید و از انواع مختلف گونه های دریایی دیدن کنید. می توانید برای صرف غذا به رستوران های Ko Tao بروید و بعد از غذا در زیر درختان نارگیل در تور تایلند استراحت نمایید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 193

به "راهنمای تفریح در سامویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای تفریح در سامویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید