کوشش برای استعفا دادن نکونام!

به گزارش تور فرانسه، مدیران باشگاه استقلال در تلاشند ماجرای مذاکره با علیرضا بیرانوند را طوری جلوه دهند که انگار جواد نکونام سفت و سخت از آنها خواسته بود با این دروازه بان برای حضور در استقلال مذاکره نمایند.

کوشش برای استعفا دادن نکونام!

به گزارش خبرآنلاین، برخلاف آنچه علی امیری ادعا نموده، علیرضا بیرانوند در لیست نکونام قرار نداشت تا اینکه او و دیگر مسئولان باشگاه استقلال در تماس هایی با جواد نکونام به وی اعلام می نمایند قصد مذاکره و جذب بیرانوند را دارند که نکونام هم از این مذاکره استقبال می نماید و به مسئولان باشگاه استقلال می گوید اگر قادر به جذب این دروازه بان هستند قطعاً بیرانوند اولویت او برای این پست خواهد شد. حتی نکونام به این موضوع اشاره می نماید که همه مربیان لیگ فزونی دوست دارند بیرانوند را در اختیار داشته باشند به شرط اینکه مذاکرات نتیجه بخش باشد.

مسئولان باشگاه استقلال اما بعد از گذشت 3 روز و از دست دادن زمان قابل توجهی در نقل وانتقالات در مذاکرات با این دروازه بان به بن بست می خورند؛ درست مانند ماجرای محبی، قایدی، داسیلوا و حتی بازیکنان تازهی که نکونام در لیست خود به عنوان اولویت از آنها یاد نموده بود.

علی امیری اما برای اینکه باشگاه را به نوعی از مهلکه بیرانوند خارج کند مصاحبه ای انجام داده با این مضمون که نکونام در لیست تازه خود نام بیرانوند را قرار داده و به همین علت باشگاه با این دروازه بان وارد مذاکره شده است؛ جمله ای که به هدف کاستن از فشار هواداری از روی مسئولان باشگاه به زبان آورده شده و مقصود دیگری در پی خود ندارد.

معاون حجت کریمی که روز گذشته سعی در ماستمالی ماجرای محبی داشت و به نوعی در پی انداختن توپ در زمین این بازیکن است تا طرفداران علیه محبی شوند و او را مقصر جدایی بدانند در ماجرای شکست در مذاکره با بیرانوند نیز کوشش بسیاری دارد تا باشگاه را بی تقصیر جلوه دهد و طوری فضاسازی کند که خواسته نکونام آنها را به سمت مذاکره با بیرانوند کشانده است در حالی که این ادعا هرگز صحت ندارد و نکونام بعد از طرح موضوع جذب دروازه بان پرسپولیس به وسیله همین مسئولان موافقت خود را با مذاکره و جذب بیرانوند اعلام می نماید که در نهایت نیز پیگیری برای جذب شماره یک پرسپولیس به هیچ نتیجه ای منجر نمی گردد.

کوشش برای استعفا دادن نکونام!

اینکه چرا بعضی مسئولان باشگاه استقلال چنین سیاستی را در جابجایی در پیش گرفته اند و به جای روشن کردن تکلیف ستاره های فصل پیش در پی مذاکره با بیرانوند رفتند برای جواد نکونام نیز موضوعی غیرقابل هضم است. حتی نکونام در خلال مذاکرات بی نتیجه با بیرانوند نیز بارها به مسئولان استقلال اعلام می نماید که باید روند مذاکرات با دیگر بازیکنان نیز به سرعت پیش برود اما درهمین حین که امیری و دوستانش در باشگاه استقلال سرگرم صحبت های بی نتیجه با مدیربرنامه های بیرانوند بودند عارف آقاسی و رضا اسدی دو گزینه اصلی جواد نکونام برای حضور در استقلال سر از تراکتور و سپاهان در می آورند تا برای نکونام این سؤال به وجود بیاید که بواقع اگر باشگاه استقلال بودجه چشمگیری برای جذب بیرانوند داشت چرا قرارداد آقاسی و اسدی را نهایی نکرد؟

حتی در موضوع جذب مهرداد محمدی و آرمین سهرابیان نیز خود نکونام وارد کارزار مذاکره با این بازیکنان شده و بواقع اگر افسار مذاکرات در دست امیری و امثالهم باقی می ماند بدون شک آنها نمی توانستند سهرابیان را که درصدد عقد قرارداد با گل گهر بود یا محمدی که مورد توجه سپاهان و پرسپولیس قرارداشت را به خدمت بگیرند و اینجا نیز از اعتبار نکونام خرج شد و باشگاه عملاً هیچ اقدامی در راستای جذب این دو بازیکن انجام نداده است.

فعل و انفعالات اخیر در باشگاه استقلال بسیار نگران نماینده است و روشن نیست با فرمانی که بعضی مسئولان در استقلال پیش گرفتند چه سرنوشتی در انتظار استقلال خواهد بود.

حتی گفته می گردد نکونام جایی خصوصی گفته شاید می خواهند با چنین رفتارهایی کاری نمایند که من از سمتم استعفا بدهم و بروم. موضوعی که باید با جدیت به آن نگریست و هرگز از دغدغه و نگرانی سرمربی استقلال غافل نشد. آیا نکونام با مدیران استقلال که با او در جابجایی شفاف برخورد نمی نمایند به نتیجه ای خواهد رسید؟ باید منتظر ماند...

منبع: فرارو
انتشار: 15 تیر 1402 بروزرسانی: 15 تیر 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1798

به "کوشش برای استعفا دادن نکونام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش برای استعفا دادن نکونام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید