تمجید از آموزش تکواندو توسط قهرمان ایرانی

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، بعد از آنکه مهدی خدابخشی عصر روز گذشته با همکاری مشترک اتحادیه تکواندو اروپا و سایت معتبر MasTKD بیش از یک ساعت به صورت زنده به آموزش تکواندو پرداخت، عملکرد او مورد توجه علاقمندان به این رشته نهاده شد.

تمجید از آموزش تکواندو توسط قهرمان ایرانی

سایت MasTKD با تمجید او نوشت، خدابخشی آموزش با کیفیت را به صورت آنلاین به نمایش گذاشت. او قهرمان دنیا و آسیا شده و در مدال های متعددی از رقابتهای جایزه عظیم کسب نموده است.

در ادامه این مطلب آمده است: خدابخشی از یک سال قبل و بعد از ازدواج با یک صربستانی تصمیم به اقامت در بلگراد گرفت و به باشگاه گالب پیوست تا زیر نظر دراگان جوویج تمرین کند. مربی که خدابخش معتقد است، یک مربی استثنایی است که تمرین او را کامل کرد.

مانند هر ورزشکاری، هدف اصلی مهدی المپیک است. او در ریو دوژانیرو به مرحله یک چهارم نهایی رسید و اکنون می خواهد در پاریس 2024 مدال المپیک را برای صربستان بدست آورد.

خدابخش در این مورد گفت: من با مجوز کمیته ملی المپیک و فدراسیون تکواندو ایران را برای رقابت در صربستان دریافت نموده ام. در حال حاضر، من در مسابقات G1 و G2 شرکت می کنم تا بیشترین امتیاز ممکن را بدست آورم، اما برای شرکت در مسابقات قهرمانی اروپا، گرندپری یا گرند اسلم، به شهروندی صربستان احتیاج دارم.

دراگان هم در خصوص خدابخش گفت: مهدی یک بخش بسیار مهم در باشگاه ما است. سبک ایرانی او بسیار مشهود است و خوب مبارزه می نماید. ایران یکی از عظیمترین قدرتهای تکواندو در دنیا هستند. مهدی تجربه بسیار بالایی دارد و نه تنها برای باشگاه ما بلکه برای این کشور نیز مثبت است. من بسیار خوش بین هستم که او می تواند در المپیک مدال بگیرد.

مهدی خدابخشی متولد 1991 در تهران، با قد 190 سانتی متر و تقریباً 90 کیلوگرم وزن، در طول زندگی حرفه ای خود می دانست چگونه به موفقیت های عظیمی برسد و امروز با دیگر چهره های عظیم دنیای در این کشور به دنبال مدال المپیک است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 464

به "تمجید از آموزش تکواندو توسط قهرمان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمجید از آموزش تکواندو توسط قهرمان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید