تنگ روخانچال نوشهر ، مازندران Mazandaran

به گزارش تور فرانسه، تنگ روخانچال نوشهر

در این مطلب از وب سایت گردشگری خبرنگاران شما را با تنگ روخانچال نوشهر آشنا خواهیم کرد. در ادامه همراه ما باشید.

تنگ روخانچال نوشهر ، مازندران Mazandaran

مختصری درباره نوشهر بدانید:

نوشهر یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری ایران است که در غرب استان مازندران واقع شده است و سالانه میزبان جهانگرد های بی شماری می باشد.

شهر نوشهر محاصره در جنگل و دریا ، آبشار و دریاچه ، روستاها و تنگ ها ، نوید یک سفر خاطره انگیز را می دهد . شهری پر از آرامش و خالی از هیاهوی شهرهای شلوغ و دود و ترفیک و عاری از آلودگی .صدای مرغان دریایی و بازی کردن ماهی ها در دریا و دریاچه ها آرامشی کم نظیر را برای گردشگران به همراه دارد .

بازارهای محلی، خیابان هایی با درختان بلند و نه چندان شلوغ از جمله مناظری است که با آن روبرو می شوید که از فرهنگ شهر برایتان روایت می نماید. نوشهر که در نزدیکی دریا قرار گرفته است، جایی عالی برای سرگرمی و شنا کردن به شمار می آید و با حضور در آنجا می توانید لحظات مهیج سفرتان را در کنار عزیزانتان رقم بزنید.

روخانچال یا روح خان چال نام یه منطقه جنگلی درهفت کیلومتری جاده عباس آباد به کلاردشت استان مازندران و در روستای ماشال آباد می باشد که یکی از مقاصد گردشگری در فصل تابستان می باشد که معمولا شما برای رسیدن به آبشار حدود دو کیلومتر در رودخانه ای که عمق آن تا زانوی شما می باشد طی می کنید.

در پایان کمی مسیر سخت می گردد تا به حوضچه های آب تنی برسید رفت و برگشت این مسیر حدود 4 ساعت طول می کشد.

جاذبه های سفر

از جمله جاذبه های سفر به تنگ زیبای روخانچال ، رودخانه نوردی و آب نوردی، جنگل نوردی، پیمایش تنگه و آب بازی، لذت آب بازی و آب تنی در حوضچه های طبیعی و بعلاوه کمپ در جنگل های نوشهر است.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 21 مهر 1403 بروزرسانی: 21 مهر 1403 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1867

به "تنگ روخانچال نوشهر ، مازندران Mazandaran" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تنگ روخانچال نوشهر ، مازندران Mazandaran"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید