توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ چقدر است؟

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، جان بولتون مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در مصاحبه با بی بی سی اظهار داشت که جو بایدن اگر بخواهد می تواند تمامی تحریم های وضع شده از سوی دولت دونالد ترامپ علیه ایران را با یک فرمان اجرایی لغو کند.

توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ چقدر است؟

بولتون در ادامه عنوان داشت که مقابله با ایران باید تشدید شود و درحقیقت سیاست فشار حداکثری ترامپ هم به علت آن که خیلی شدید نبوده ناکارآمد شده است.

وی درباره اثربخشی تحریم ها و سیاست فشار حداکثری دولت ترامپ گفت: همین که گفته اند در 70 روز آینده هر هفته یک سری تحریم جدید علیه ایران وضع خواهند کرد، نشان می دهد که تا حالا فشار حداکثری نبود که هنوز می شود تحریم جدیدی وضع کرد.

بولتون که پس از اختلاف نظر با ترامپ بر سر مذاکرات صلح با طالبان کاخ سفید را ترک کرد همچنین درباره احتمال لغو تحریم های ایران از سوی جو بایدن، رئیس جمهوری منتخب آمریکا، گفت که او در صورت تمایل قادر خواهد بود به محض استقرار در کاخ سفید همه تحریم ها را لغو کند.

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا همچنین درباره انتخابات ریاست جمهوری گفت: من به ترامپ رای ندادم. به بایدن هم رای ندادم. با ترامپ مخالفم. اما به محض مستقر شدن جو بایدن با او هم مخالفت خواهم کرد.

بولتون همچنین درباره احتمال نامزد شدن دوباره دونالد ترامپ در انتخابات بعدی ریاست جمهوری گفت: آخرین باری که این رخ داد بیش از 200 سال پیش بود و بهتر است ترامپ به دنبال گذاشتن یک رسم جدید نباشد. او برای این کار باید ابتدا برای نامزدی در حزب جمهوری خواه با دیگران بجنگد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1399 بروزرسانی: 22 آذر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 819

به "توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توانایی بایدن برای خنثی کردن اقدامات ترامپ چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید