تویوتا کمری 2022 با رنگ بندی تازه و بهبود سیستم ایمنی به روزرسانی شد

به گزارش تور فرانسه، تویوتا کمری 2022 با چند ویژگی تازه برای ارائه فناوری جدیدتر و ایمن تر در کنار معرفی رنگ های خاص به روزرسانی شد.

تویوتا کمری 2022 با رنگ بندی تازه و بهبود سیستم ایمنی به روزرسانی شد

بیش از یک سال از زمانی که تویوتا کمی ظاهر کمری را تغییر داد می گذرد. با وجود کاهش فروش سدان های سایز میانه در حالت کلی، تویوتا نشان می دهد که همچنان به این بازار پایبند است و تقاضا برای این خودروی سدان، حتی خود خودروساز را هم شگفت زده نموده است.

بنابراین تویوتا در ادامه، پرفروش ترین سدان خود را برای مدل 2022 کمی به روزرسانی نموده است. با این وجود، نباید انتظار تغییر چشمگیر یا فیس لیفت برای این نسخه تازه داشته باشیم. این بیشتر یک سطح تحهیزات و ارتقای گزینه های اضافی برای خودرو است. بنابراین نسخه 2022 چه تغییراتی داشته است؟

خبر اصلی در اینجا دردسترس بودن نسخه سایه شب (Nightshade) برای مدل های هیبریدی است. این پکیج بعلاوه به نسخه هیبریدی رینگ های آلیاژی مشکی 18 اینچی، آنتن باله کوسه، تزئینات پنجره، نشان منحصربه فرد همراه با دستگیره های در مشکی براق و درپوش آینه ها اضافه می نماید.

در مجموع اکنون پنج سطح برای مدل های هیبریدی تویوتا کمری 2022 (Toyota Camry 2022) وجود دارد که شامل LE و XLE و SE و XSE و نسخه Nightshade می گردد که بر پایه تیپ SE ساخته شده است.

برای مشتریانی که در پی ایمنی هستند هم باید گفت که کمری یک بسته ایمنی فعال ارتقا یافته دریافت خواهد نمود. این بسته که احساس ایمنی تویوتا 2.5+ (+Toyota Safety Sense 2.5) نام گرفته است، نوربالای اتوماتیک و یاری علائم جاده (RSA) را به خودرو اضافه می نماید که با سیستم کروز کنترل تطبیقی همراه می گردد تا هنگام فعال شدن، خودرو را مطابق با محدودیت سرعت اعلام شده در جاده تنظیم کند.

بعلاوه به روزرسانی هایی برای دیگر بخش ها هم وجود دارد. از این پس یادآور جایگاه عقب (Rear Seat Reminder) که یک ویژگی برای جلوگیری از جا ماندن وسایل روی جایگاه عقب است، در همه تیپ های کمری 2022 به صورت استاندارد وجود دارد. بعلاوه سیستم کنترل تهویه مطبوع دو منطقه ای، که در نسخه TRD سه منطقه ای است، به همراه یک نمایشگر چندرسانه ای شناور مدرن در مقدار های 7 و 9 اینچی برای این خودرو دردسترس است. سطوح LE و SE هم به آینه بغل گرم شونده مجهز هستند.

این خودرو با رنگ تازه لبه یخ (Ice Edge) در نسخه های LE و SE و XSE قابل خرید است و TRD هم یک رنگ منحصربه فرد دریافت خواهد نمود.

عکس ها: تویوتا کمری 2022

Credit: Toyota

منبع: Motor1

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1430

به "تویوتا کمری 2022 با رنگ بندی تازه و بهبود سیستم ایمنی به روزرسانی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تویوتا کمری 2022 با رنگ بندی تازه و بهبود سیستم ایمنی به روزرسانی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید