تور دبی ارزان: تیم ایرانی با پرچم امارات در مسابقات!

به گزارش تور فرانسه، باشگاه شهداب یزد به عنوان قهرمان لیگ برتر والیبال ایران به تازگی در جام رمضان امارات شرکت نموده که حواشی مختلفی را در پی داشته است. عنوان شده که این تیم با نام بن ثانی در مسابقات حضور دارد و برای آنکه تمامی هزینه های حضور در جام رمضان به وسیله اسپانسر اماراتی پرداخت گردد، مسئولان شهداب حاضر شده اند که پرچم امارات روی پیراهن بازیکنان حک گردد.

تور دبی ارزان: تیم ایرانی با پرچم امارات در مسابقات!

با تور دبی ارزان در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب یزد در خصوص حواشی پیش آمده در خصوص حضور این تیم در جام رمضان به ایسنا گفت: دوازدهمین سالی است که این مسابقات با نام تورنمنت NSA SPORTS امارات و زیر نظر وزارت ورزش، فدراسیون والیبال و دولت امارات برگزار می گردد. دوره های قبلی این مسابقات با حضور تیم های امارات و تعداد محدودی بازیکن خارجی برگزار می شد اما سال جاری فدراسون والیبال امارات تصمیم گرفته از بازیکنان باکیفیت خارجی و از کشورهای صاحب نام والیبال مثل ایتالیا، برزیل، کوبا، صربستان استفاده کند. همین باعث شد که به عقیده کادر فنی ما و تعدادی از کارشناسان سطح فنی مسابقات بسیار بالا برود و شاید از جام باشگاه های آسیا هم بالاتر باشد.

او در ادامه اضافه کرد: حدود 20 روز پیش و قبل از کسب عنوان قهرمانی ایران، دعوتنامه ای رسمی از سوی اسپانسر مسابقات برای ما ارسال شد اما با توجه به اینکه زمان مناسبی نداشت و ملی پوشان در اردوی ملی حضور داشتند، تصمیم به عدم شرکت گرفتیم اما بعد از قهرمانی مدام از سوی اسپانسر ایمیل می آمد و حتی به فدراسیون والیبال ایران نامه زدند تا اینکه آقای داورزنی از ما درخواست کرد به عنوان نماینده ایران در این مسابقات شرکت کنیم. ما هم شرایط لازم را فراهم و شرکت کردیم.

شرافت در خصوص اینکه روی پیراهن بازیکنان شهداب پرچم امارات حک شده است، گفت: در این مسابقات برای هر تیمی یک اسپانسر معین شده که هزینه تیم را پرداخت می نماید. در هر تیم هم دو بازیکن اماراتی حضور دارند تا در کنار بازیکنان بزرگ بازی نمایند و سطح شان بالا برود. اصلا بحث این نیست که نام تیم عوض شده باشد، بن ثانی نام اسپانسر تیم است که داخل پرانتز قرار می گیرد حتی شبکه دبی اسپورت هم در گزارش مسابقات تیم ما را با عناوینی چون شهداب ایرانی و منتخب ایرانی معرفی می نماید. از طرفی ما تنها تیمی هستیم که لوگوی باشگاه هم روی پیراهن بازیکنان واقع شده است.

او اضافه کرد: یکسری از دوستان معلوم الحال که معین است از کجا خط می گیرند، چنین مسائلی را مطرح می نمایند و دنبال منافع خودشان هستند. ما حتی تا 20 روز قبل نمی دانستیم چنین تورنمنتی وجود دارد اما یکسری باشگاه های دیگر ایران دنبال شرکت در این مسابقات بودند اما امتیاز را به شایستگی می دهند. تیم شهداب قهرمان ایران است و ما را به عنوان قهرمان ایران دعوت نموده اند.

مدیرعامل باشگاه شهداب در واکنش به اینکه علت موافقت با قرار گرفتن پرچم امارات روی پیراهن نماینده ایران، پرداخت هزینه های حضور در این تورنمنت به وسیله اسپانسر مسابقات است، بیان نمود: این اصلا در قوانین مسابقات بود و از ابتدا می دانستیم. ما با نماینده حراست ورزش ورزش آمده ایم و موافقت شورای برون مرزی و فدراسیون والیبال را هم داشتیم و همه در جریان بودند.

شرافت در خصوص حضور محمود افشاردوست، عضو هیات رئیسه فدراسیون والیبال در امارات و همراه با تیم شهداب بیان نمود: آقای افشار دوست به عنوان مشاور سرمربی همراه با تیم آمده است. او جزو کادر فنی باشگاه است و ربطی به مسئولیتش در هیات رئیسه فدراسیون ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شهداب می توانست بدون نام بن ثانی و پرچم امارات در مسابقات شرکت کند، گفت: نه این جزو قوانین مسابقات بود. خیلی از باشگاه های دیگر ایران از چند ماه قبل از این مسابقات خبردار بودند و اکنون که خودشان پیروز نشده اند در این مسابقات شرکت نمایند، دنبال حرف و حدیث هستند. این مسابقات نوعی آماده سازی برای جام باشگاه های آسیا است.

شرافت در واکنش به اینکه بعضی حضور شهداب را در جام رمضان با این شرایط بی احترامی به پرچم ایران تلقی نموده اند، گفت: روی تمامی لباس های دیگر اعضای تیم لوگوی ایران واقع شده است. دوستان دنبال منافع شخصی هستند. باز هم می گویم ما با موافقت حراست وزارت ورزش، شورای برون مرزی و فدراسیون والیبال در این مسابقات شرکت نموده ایم و تمامی مراحل قانونی طی شده است و واقعا نمی دانم این اشخاص دنبال چه هستند.

منبع: فرارو
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1602

به "تور دبی ارزان: تیم ایرانی با پرچم امارات در مسابقات!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی ارزان: تیم ایرانی با پرچم امارات در مسابقات!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید