جبیره: مسئله ای با پنالتی زدن روستایی نداشتم، می توانیم تراکتور را شکست بدهیم

به گزارش تور فرانسه، مهاجم تیم فوتبال پیکان گفت: ما تیم خوبی داریم و می توانیم تراکتور را در تبریز شکست بدهیم.

جبیره: مسئله ای با پنالتی زدن روستایی نداشتم، می توانیم تراکتور را شکست بدهیم

رضا جبیره در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد تساوی تیمش برابر آلومینیوم اراک گفت: در مجموع فکر می کنم تیم ما برتر از حریف بود با اینکه بازی سختی در پیش داشتیم اما در این مسابقه موقعیت های خوبی نصیب پیکان شد، هر چند بدشانس بودیم و گل نزدیم. در این بین یک پنالتی هم به دست آوردیم که متاسفانه گل نشد تا بدشانسی های ما تکمیل گردد. اگر این بازی را می بردیم عالی می شد اما تا همین جا هم نتایج خوبی گرفته ایم.

وی در مورد صحنه پنالتی پیکان و اینکه توپ را برداشت تا ضربه پنالتی را خودش بزند اما مهدی تارتار با این کار مخالفت کرد، گفت: من توپ را برداشتم اما در نهایت سرمربی تیم ترجیح داد که روستایی پنالتی بزند و من هم هیچ مسئله ای بابت این موضوع نداشتم. اتفاقا ناراحت هم شدم که چرا این پنالتی گل نشد اما به هر حال فوتبال با این اتفاقات جذاب می گردد. بزرگترین بازیکنان دنیا هم ممکن است پنالتی از دست بدهند.

جبیره در مورد بازی بعدی تیمش برابر تراکتور در تبریز اظهار داشت: تراکتور می خواهد خیلی زود خودش را به جمع مدعیان جدی قهرمانی اضافه کند و قطعا حریف سرسختی است، خصوصا اینکه بازی قرار است در تبریز برگزار گردد، البته ما هم پیکان هستیم و مطمئن باشید با این پتانسیل فنی می توانیم تراکتور را در تبریز شکست بدهیم، چون تیم خوبی داریم. امیدوارم نتیجه خوبی در این بازی بگیریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 9 بهمن 1399 بروزرسانی: 9 بهمن 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 908

به "جبیره: مسئله ای با پنالتی زدن روستایی نداشتم، می توانیم تراکتور را شکست بدهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبیره: مسئله ای با پنالتی زدن روستایی نداشتم، می توانیم تراکتور را شکست بدهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید