جزییات سقوط دبیر اول سفارت سوییس از برجی در کامرانیه

به گزارش تور فرانسه، سوئیس تایید نموده است که یک کارمند زن سفارت این کشور در تهران بر اثر حادثه ای جان باخته است.

جزییات سقوط دبیر اول سفارت سوییس از برجی در کامرانیه

بر اساس بیانیه ای که وزارت خارجه این کشور منتشر نموده ضمن همدردی با خانواده این کارمند افزوده که با مقامات ایرانی در این رابطه در تماس است.

در این بیانیه نامی از فرد جان باخته برده نشده است.

پیشتر رسانه های داخلی در ایران گزارش کردند که یک کارمند سفارت سوئیس در تهران بر اثر سقوط از برجی در شمال شهر تهران، جان خود را از دست داد.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس کشور، با تایید خبر سقوط یک زن از برج کامرانیه به خبرگزاری ایسنا گفت: همکاران اورژانس اعلام نموده اند که این زن حدود 51 ساله، دبیر اول سفارت سوئیس بوده است.

به گفته همین گزارش ها او دومین مسئول عالیرتبه سفارت سوئیس در تهران به شمار می آمد، در طبقه هجدهم برجی در کامرانیه زندگی می کرد.

سخنگوی سازمان اورژانس ایران گفت خبردار شدیم که حادثه ای در کامرانیه رخ داده است. در یکی از برج های کامرانیه، زنی 52 ساله سقوط نموده و متاسفانه جان خود را از دست داده است.

به دنبال قطع روابط دیپلماتیک و کنسولی ایران و آمریکا، از تاریخ 31 خرداد 1359 دولت سوئیس به وسیله سفارت خود در تهران حافظ منافع ایالات متحده آمریکا در ایران نیز به شمار می آید.

مجتبی خالدی گفت که مدت زیادی از زمان فوت این فرد گذشته است.

بنابر گزارش خبرگزاری ایسنا، کارگر این فرد، متوجه عدم حضور او می گردد و با پلیس تماس می گیرد.

سخنگوی اورژانس ایران در پاسخ به سوال خبرگزاری ایسنا درباره اینکه نشانه ای از درگیری یا ورود به اجبار به منزل این فرد وجود داشته است یا خیر، گفت: اورژانس در این خصوص اطلاعاتی ندارد، اما آن چیزی که گفته می گردد این است که صبح کارگر این فرد به داخل ساختمان می آید و متوجه عدم حضور او می گردد. سپس با پلیس تماس می گیرند و پلیس هم با اورژانس تماس می گیرد.

سخنگوی اورژانس ایران همچنین گفته است: در گزارش های اول اعلام شده به اورژانس، جنسیت این فرد آقا اعلام شده بود، اما پس از حضور عوامل اورژانس در صحنه و آنالیز، مشاهده شد متوفی خانم است.

منبع: فرارو
انتشار: 6 خرداد 1400 بروزرسانی: 6 خرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1135

به "جزییات سقوط دبیر اول سفارت سوییس از برجی در کامرانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جزییات سقوط دبیر اول سفارت سوییس از برجی در کامرانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید