جنجال های فوتبالی مهدی رحمتی

به گزارش تور فرانسه، جهت رحمتی در فوتبال، روی نیمکت ادامه پیدا می نماید. مهدی در دوران 20 ساله حضور در لیگ، فراز و نشیب هایی داشت. بار ها و بار ها با چالش هایی روبرو شد که به بهانه خداحافظی اش مرور می کنیم بخشی از این اتفاقات را.

جنجال های فوتبالی مهدی رحمتی

اختلاف با وحید طالب لو

اختلاف مهدی و وحید طالب لو جزو اولین اختلاف های فوتبالش بود. قلعه نویی این دو را در استقلال داشت و آن ها را چرخشی بازی می داد. هر کدام هم ستاره بودند. منتهی اختلاف آن ها اینقدر عمیق شد که در نهایت مهدی تصمیم گرفت از استقلال برود. هنوز طالب لو گهگاه کنایه هایی به مهدی می زند.

گلر زیر تیر!

دعوا های رحمتی و قلعه نویی انگار هرگز تمام نمی گردد. ماجرا از روزی شروع شد که مهدی گل های بد می خورد و امیر می گفت: گلر زیر تیر است! یعنی نمی تواند درست خروج کند. مهدی هم که شنید، اختلافات شروع شد. بی شک اوج دعوای آن ها در بازی استقلال و تراکتور بود که مهدی از دور داد می زند قلعه نویی روی نیمکت بنشیند و حرف نزند! در فصل هم که امیر، رحمتی را نخواست و او به پیکان رفت اختلافات این دو اوج گرفت. مهدی در مصاحبه ای گفت، چون برای ناصر حجازی در تلویزیون گریه نموده، قلعه نویی او را نخواسته.

دعوای رحمتی و نکونام

یکی از جنجالی ترین دعوا های فوتبال. مهدی رحمتی بعد از خداحافظی موقت از تیم ملی به کنایه گفت بلد نیست با کی روش اسپانیایی حرف بزند. البته کی روش هم در جواب او گفت به بازیکنانی در تیم ملی احتیاج دارد که به پیراهن ملی عرق و تعصب داشته باشند. بعد ها لو رفت دعوای رحمتی و نکونام سر امیرحسین صادقی بوده. این مدافع استقلال بعد ها فاش کرد: دعوا از روزی شروع شد که من گفتم برای کاپیتانی استقلال باید از نکونام رخصت بگیرم. شاید رحمتی ناراحت شد اسم او را نیاوردم! مهدی رحمتی و نکونام هنوز هم رابطه خوبی ندارند و کدورت ها بین شان برطرف نشده است. البته رحمتی با تعدادی از همبازیان قدیمی اش از جمله حنیف عمران زاده، آرش برهانی، خسرو حیدری، مجتبی جباری و... هم به مشکل خورد.

جنجال کی روش و مهدی

یک سال و اندی فوتبال تحت تاثیر این اختلاف قرارداشت. رحمتی به ناگهان از تیم مل خداحافظی کرد و کی روش هم گفت تا وقتی او باشد، مهدی دعوت نمی گردد! رحمتی توقع داشت کی روش منتش را بکشد، ولی مربی پرتغالی را خوب نشناخته بود. از آن روز دو طرف رودروی هم قرار گرفتند. کی روش کنایه می زد که مهدی به تیم ملی عرق و تعصب نداشته. مهدی می گفت کی روش در حد سرمربیگری ایران نیست و باید دستیار باشد! مسئولان فدراسیون فوتبال هم کوشش زیادی کردند مهدی به تیم ملی بازگردد و همه چیز حل گردد. در حالی که خیلی ها فکر می کردند، چون رحمتی به خاطر امضا نکردن نامه عذرخواهی مجوز بازگشت نگرفت کفاشیان رئیس سابق فدراسیون فاش کرد: اتفاقا کی روش اجازه داد او برگردد. چهارشنبه روزی بود. به مهدی زنگ زدیم که مشکل حل شده و فردا به اردو بیا، ولی گفت شمال است و نمی تواند بیاید. نهایتا شنبه می تواند بیاید. کی روش که شنید گفت تا من هستم رحمتی دیگر جایی در تیم ملی ندارد.

ماجرای چیپ

در دربی نوروز 97 مهدی اتفاقی را تجربه کرد که برایش عبرت شد. وقتی استقلال در دربی به پنالتی رسید، رحمتی به منشا گفت بگذارد پنالتی را اسماعیلی بزند! فرشید هم ایستاد و چیپ زد تا یکی از بدترین حاشیه های زندگی مهدی رقم بخورد. هر روز داستان های جدیدی درباره آن اتفاق عجیب نقل می گردد. شفر اول به رحمتی پریدو بعد حرفش را پس گرفت! مهدی هم بعد ها گفت او هرگز جلوی پنالتی زدن منشا را نگرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 24 آبان 1399 بروزرسانی: 24 آبان 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 760

به "جنجال های فوتبالی مهدی رحمتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال های فوتبالی مهدی رحمتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید