مهاجم خارجی برای استقلالی شدن مخفیانه به تهران آمد ، واکنش نکونام به اتفاق عجیب

به گزارش تور فرانسه، رانجلو جانگا مهاجمی اهل هلند است که زمان قابل توجهی است در یکی از هتل های معروف و لوکس تهران اقامت دارد.

مهاجم خارجی برای استقلالی شدن مخفیانه به تهران آمد ، واکنش نکونام به اتفاق عجیب

به گزارش خبرنگاران طی روزهای اخیر اخباری مبنی بر حضور یک مهاجم خارجی در تهران برای عقد قرارداد با باشگاه استقلال مطرح شده است.

رانجلو جانگا مهاجمی اهل هلند است که زمان قابل توجهی است در یکی از هتل های معروف و لوکس تهران اقامت دارد. بر اساس پیگیری ها تعیین شد این بازیکن با درخواست باشگاه استقلال در مرکز حضور دارد و مدیر برنامه ایرانی این بازیکن نیز فردی است که در سال های گذشته بازیکنان بی کیفیتی را به تیم آبی مرکز منتقل نموده بود. گفته می گردد این بازیکن مورد پسند سرمربی تیم قرار نگرفته و حتی جواد نکونام پس از بازی با نفت آبادان، در پاسخ به سؤالی پیرامون حضور جانگا در تهران اعلام نمود؛ درخواستی برای جذب او نداشته و اطلاعاتی هم در خصوصش ندارد!

این واکنش درحالی نگاه ها را به سمت خود جلب کرد که در سوابق جانگا مورد قابل توجه و چشمگیری دیده نمی گردد. این در حالیست که چندی پیش اسکار پلانو مهاجم اسپانیایی مد نظر نکونام که پرورش یافته آموزشگاه رئال مادرید است و تجربه قابل توجهی هم از بازی در لالیگا دارد، از سبد خرید آبی ها خارج شد! در عین حال این سؤال مطرح می گردد که مهاجم هلندی اکنون با هزینه چه کسی در تهران اقامت دارد و انتظار می رود باشگاه استقلال در خصوص شرایط این بازیکن اطلاع رسانی روشنی داشته باشد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 مرداد 1402 بروزرسانی: 25 مرداد 1402 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1812

به "مهاجم خارجی برای استقلالی شدن مخفیانه به تهران آمد ، واکنش نکونام به اتفاق عجیب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم خارجی برای استقلالی شدن مخفیانه به تهران آمد ، واکنش نکونام به اتفاق عجیب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید