حضور زلاتان در یورو 2020 در هاله ای از ابهام

به گزارش تور فرانسه، باشگاه میلان با اعلام مدت زمان خانه نشینی ستاره سوئدی اش حضور او در اردوی تیم ملی سوئدی برای رقابت های یورو 2020 را در هاله ای از ابهام قرار داد.

حضور زلاتان در یورو 2020 در هاله ای از ابهام

به گزارش خبرنگاران، مصدومیت زلاتان ابراهیموویچ از آنچه که تصور می شد شدیدتر است و او را برای مدت طولانی تری خانه نشین خواهد نمود.

گروهی از رسانه های ایتالیایی امروز (شنبه) اعلام نموده بودند که ایبرا حداکثر سه هفته خانه نشین خواهد بود اما باشگاه میلان با انتشار بیانیه ای اظهار داشت که اگرچه این مهاجم سوئدی برای درمان مصدومیتش احتیاج به عمل جراحی ندارد اما فرایند درمان و ریکاوری او 6 هفته به طول خواهد انجامید.

در ابتدا تصور می شد که مصدومیت زلاتان که در بازی دو هفته قبل مقابل یوونتوس دچار شد، از ناحیه رباط صلیبی باشد اما او پس از معاینه شدن به وسیله یکی از پزشکان معروف اروپا، دکتر ولکر موسال متوجه شد که رباط زانوی او تنها کشیده شده است و آسیبی جدی به آن وارد نیامده است. با این وجود باشگاه میلان نخواسته ریسک کند.

مطابق بیانیه باشگاه میلان، زلاتان تا انتها فصل خانه هشین خواهد بود و او دو بازی بعدی تیمش در سری A به ترتیب برابر تیم های کالیاری و آتالانتا را از دست می دهد. این مصدومیت اما ممکن است او را از حضور در یورو هم محروم کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مرداد 1400 بروزرسانی: 11 مرداد 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1270

به "حضور زلاتان در یورو 2020 در هاله ای از ابهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور زلاتان در یورو 2020 در هاله ای از ابهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید