خبرنگاران سه امتیاز روحیهبخش بارسلونا از نبرد با سوسیداد

به گزارش تور فرانسه، تهران- خبرنگاران- تیم فوتبال بارسلونا در دیدار حساس مقابل سوسیداد به رجحان ارزشمند دو بر یک دست یافت تا به ادامه فصل امیدوار شود.

خبرنگاران سه امتیاز روحیهبخش بارسلونا از نبرد با سوسیداد

به گزارش خبرنگاران؛ این دیدار حساس در ورزشگاه نیوکمپ ایالت کاتالان برگزار گشت و در نهایت بارسلونا پیروز شد به پیروزی دو بر یک رسیده و به ناکامی های متعدد فصل جاری به طور موقت خاتمه دهد.

سوسیداد که در این فصل عملکرد ایده آلی داشته است در دقیقه 26 با یک ضربه کرنر تمرین شده به گل دست یافت و ولیلان خوزه دروازه میزبان را باز کرد.

این فزونی دوام چندانی نداشت و چهار دقیقه پس از آن، جوردی آلبا با ضربه ای تماشایی گل تساوی بارسلونا را به نام خود ثبت کرد.

بازیکنان بارسلونا که عملکرد بسیار بهتری نسبت به دیدارهای گذشته خود داشتند در ادامه نیز بر فرایند بازی تسلط پیدا کردند.

در دقیقه 43 لیونل مسی حمله دیگری را طراحی کرد و پاس جوردی آلبا به فرانکی دی یونگ رسید تا هافبک جوان هلندی زننده گل دوم کاتالاناها باشد.

در نیمه بازیکنان بارسلونا به حفظ توپ پرداخته تا مانع حملات حریف شوند و حتی در دقیقه 55 بختی طلایی برای گل سوم داشتند که آنتوان گریژمان ناباورانه این موقعیت را از دست داد.

با این نتیجه، سوسیداد 26 امتیازی باقی ماند اما به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به اتلتیکومادرید، صدر جدول را از دست داد و به رتبه دوم نزول کرد.

بارسلونا هم 20 امتیازی شد و به جایگاه چهارم رسید تا امیدهایش برای ادامه مسابقات زنده شود.

منبع: ایرنا
انتشار: 30 دی 1399 بروزرسانی: 30 دی 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 888

به "خبرنگاران سه امتیاز روحیهبخش بارسلونا از نبرد با سوسیداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سه امتیاز روحیهبخش بارسلونا از نبرد با سوسیداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید