تور فرانسه: ویتسل: برای موفقیت مقابل فرانسه باید بجنگیم

به گزارش تور فرانسه، هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک درباره مسابقه فردا شب تیم خود در نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا توضیحاتی را اعلام کرد.

تور فرانسه: ویتسل: برای موفقیت مقابل فرانسه باید بجنگیم

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، اکسل ویتسل، هافبک تیم ملی فوتبال بلژیک در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل تیم ملی فرانسه در چارچوب مرحله نیمه نهایی لیگ ملت های اروپا اظهار کرد: به هیچ وجه نمی توان رقابت های لیگ ملت های اروپا را با مسابقات جام ملت ها و بعلاوه جام های جهانی فوتبال مقایسه کرد؛ اما این مسابقات هم جایزه مهمی دارد و 4 کشور بزرگ برای کسب آن با یکدیگر رقابت می نمایند.

او ادامه داد: اگر بتوانیم این جام را ببریم یک موفقیت بزرگ کسب نموده ایم و باید برای این موفقیت بجنگیم. ما بسیار با انگیزه هستیم و بسیار خوشحالیم که می توانیم نماینده کشورمان باشیم.

ویتسل درباره تیم ملی فرانسه گفت: فرانسوی ها در ماه گذشته در برترین سطح خود نبودند، اما بازیکنان بزرگی دارند و می توانند به راحتی خود را از شرایط بد خارج نمایند.

بیشتر بخوانید

  • شکست اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت های اروپا
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1359

به "تور فرانسه: ویتسل: برای موفقیت مقابل فرانسه باید بجنگیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه: ویتسل: برای موفقیت مقابل فرانسه باید بجنگیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید