دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران

به گزارش تور فرانسه، تهران (پانا) - جانشین پلیس آگاهی تهران عظیم از دستگیری 4 دزد خودرو اطلاع داد.

دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ داوود فرد درپی افزایش وقوع سرقت خودروهای رنو ساندرو در محدوده غرب تهران با تحقیقات به عمل آمده از شکات و همچنین آنالیز دوربین های مدار بسته از صحنه های سرقت معین شد دزدین ناشناس به صورت گروهی و با خودروهای مسروقه دیگری در محل حاضر و اقدام به سرقت می نمایند.

وی اضافه کرد: به علت عدم کیفیت تصاویر دوربین های مدار بسته چهره دزدین شناسایی نگردید ونظر به اینکه درظرف مدت کوتاهی سرقت خودروهای ساندرو رو به افزایش بوده و این امرموجب نارضایتی شهروندان شده ، لذا شناسایی و دستگیری متهمین باهمکاری معاونت اطلاعات جنایی در دستورکار این یگان نهاده شد.

سرهنگ فرد گفت: با آنالیز های انجام شده معین شد دزد از سابقه داران سرقت خودرو است که به تازگی از زندان آزاد شده و به صورت باندی اقدام به سرقت خودروهای مدل بالا از قبیل ساندرو، ماکسیما، مزدا پی کاپ وال90 می نماید.

جانشین پلیس آگاهی پایتخت اضافه کرد: شناسایی دزد و همدستانش در دستور کار واقع و با کار اطلاعاتی همه اعضای باند به هویت های همگی نیز از افرادسابقه دار و در شهرستان های اطراف تهران سکونت داشته شناسایی پس ازهماهنگی با مقامات قضایی واخذچندفقره نیابت قضایی دستگیری و از آنها تعداد 7 دستگاه خودروی مسروقه با معینات لیست پیوستی و مقادیر زیادی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ فرد گفت: دزدان به 5 فقره سرقت خودروی مزدا وانت و دو دستگاه خودروی ماکسیما و 7 دستگاه خودروی رنو ساندرو و دو دستگاه خودروی ال 90 اعتراف که در اغلب موارد پس از سرقت خودروها اقدام به باز کردن لوازم جانبی و موتوری خودرو نموده و خودرو های مسروقه را در سایر مناطق رها می کردند، اعتراف کردند.

وی اضافه کرد: کماکان اقدامات جهت شناسایی و توقیف دیگر خودروهای مسروقه ودستگیری سایر همدستان درحال انجام می باشد .

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1049

به "دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری سارقان خودرو در غرب تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید