راهنمای سفر به لیلاکوه و سرگرمی در این منطقه

به گزارش تور فرانسه، یکی از منطقه ها ییلاقی پر جاذبه در استان گیلان منطقه گردشگری لیلاکوه است این منطقه در شمال ایران واقع شده است و یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی در این استان محسوب می گردد این منطقه جاذبه های گردشگری بسیار زیبایی دارد و چشم اندازهای ویژه ای را به خود اختصاص داده است. سفر به منطقه لیلاکوه تجربه های ویژه و بکری را در اختیار شما قرا می دهد این منطقه بکر در لنگرود واقع شده است و یکی از منطقه ها دلنشین و زیبایی است که می توانید از چشم اندازهای آن تماشا کنید. این منطقه از گیلان فاصله کمی تا لنگرود دارد و بسیاری از گردشگران با وجود باغ های پرتقال این منطقه را می شناسند از سویی جنگل های مخملی و قهوه خانه دارای جذابیت های زیادی هستند و چشم اندازهای ویژه ای را در این منطقه در اختیار گردشگران قرار می دهد. سرگرمی و گردش در این منطقه و با بازدید از مکان های تماشای این منطقه بسیار ویژه و خاطره انگیز است در ادامه این بخش می توانید با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا شوید.

راهنمای سفر به لیلاکوه و سرگرمی در این منطقه

راهنمای جامع سفر به لیلاکوه:

باغ های پرتقال، باغ چای، قهوه خانه، جنگل های سرسبز مخملی، آبشار، چشمه و … از جاذبه های مهمی هستند که در منطقه لیلاکوه می توانید از آن ها تماشا کنید این منطقه با وجود آبشارهای گوناگون و چشمه سارهای مختلف طبیعت زیبا و دلنشینی دارد و از منظرههای ویژه ای برخوردار است. این منطقه گردشگری دارای طبیعت زیبا و دلنشینی است این منطقه ریشه تاریخی بسیار غنی دارد و مکان های تماشای این منطقه بسیار زیبا است و در حوالی لنگرود واقع شده است که در این مقاله می توانید با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا شوید.

قهوه خانه دیشلمه که یکی از قهوه خانه های معروف در این منطقه است از منظرههای زیبایی برخوردار است و مرود توجه گدشگران و علاقه مندان زیادی است شما گردشگران و علاقه مندان می توانید از جاذبه های این منطقه بازدید کنید بعلاوه مکان های تماشای والی لیلاکوه نیز میتواند جذابیت زیادی داشته باشد.

زیبایی ها و منظرههای لیلاکوه بسیار متنوع و منحصر به فرد است بازدید از منظره ها و منظرههای این منطقه می تواند تجربیات ویژه ای را در اختیار شما قرار دهد منظره ها این منطقه بسیار لذت بخش است و برای گردشگران خاطره انگیز است مکان های تماشای و زیبای این منطقه منطقه شامل آبشارها، مراتع سرسبز و چشمه سارها می باشد. شما علاقه مندان می توانید از ملات، علی آباد، اطاقور و کومله اشاره نمود. سفر به لیلاکوه با تجربه های ویژه ای همراه است زیزرا این منطقه منظرههای طبیعی زیادی دارد و یکی از مهم ترین تماشای های استان گیلان محسوب می گردد.

از باغ چایی لیلاکوه بازدید کنید:

بازدید از این باغ و منظرههای آن بسیار خیره کننده است برای اینکه از این باغ تماشا کنید باید راستا پر پیچ و خمی را راه بروید در طی این راستا نیز می توانید از منظره ها زیبا و متعددی تماشا کنید. با وارد شدن به این راستا منظره ها خیره کننده و مبهوت کننده ای می بینید پوشش های سرسبز و مخملی و بوی عطر چایی بسیار مدهوش کننده است این نقطه از گیلان دارای منظره ها زیبا و دوست داشتنی است.

قله عطاکوه یکی از ارتفاعات زیبا و پر جاذبه در این منطقه است که یکی از نقاط مرتفع در لاهیجان است این ارتفاعات نیز از زیبایی های زیادی برخوردار هستند و در سفر خود به این منطقه می توانید از چنین جاذبه هایی تماشا کنید. بر روی این ارتفاعات دکل های مخابراتی، رادیو، تلویزیون و … دیده می گردد این امکانات برای رفاه و راحتی اهالی این منطقه است و نشان دهنده پیشرفت هایی است که در سال های اخیر در ای منطقه ها اجرا شده است. جالب است بدانید که به علت وجود این دکل ها این قله را به عنوان قله دکل نیز می شناسند.

چه زمانی به این منطقه سفر کنیم؟

سفر به اینگونه از منطقه ها در فصل های مختلفی از سال دارای جذابیت است بهار و تابستان زمان مناسبی برای سفر و گشت و گزار شما علاقه مندان است گردشگران با سفر به قله عطاکوه و قدم زدن در باغ های این منطقه می توانند با جاذبه های بیشتری از این منطقه آشنا شوند و این منطقه دارای باغ های سرسبزی است بسیاری از گردشگران با سفر به لیلاکوه تجربه پیاده روی و قدم زدن در باغ های این منطقه را دارند شما علاقه مندان و گردشگران با پیاده روی در این باغ ها و استشمام بوی چای می تواندی تجربه های لذت بخشی را داشته باشید.

این باغ ها باغ چایی است و شما با تماشا منتظر زیبایی از آن می توانید تجربه های دل انگیزی داشته باشید چشمه ها، نهرها، دخرتان و باغ مرکبات، جنگل ها و … از مهم ترین و زیباترین منظره های هستند که شما د این منطقه ییلاقی می توانید از آن ها تماشا کنید. یکی از تجربه های ویژه در سفر به این منطقه بازدید از جنگل هایی است که دارای درخت الراس عطاکوه است بعلاوه توصیه می کنیم در سفر خود به این منطقه ها حتما چایی را به عنوان سوغاتی بخرید زیرا چایی های این منطقه بی نظیر و خوش طعم است و نباید آن را از دست داد.

تماشای های فصل زمستان از زیبایی های زیادی برخوردار هستند تجربه های سفر در این فصل بی شک متنوع و فرق دارد و کمتر کسی چنین تجربه هایی دارد بنابراین اگر می خواهید سفری هیجان انگیز داشته باشید و تجربه های جدیدی را داشته باشید بهتر است فصل زمستان را برای سفر به این منطقه انتخاب کنید زیرا در این فصل منظره ها بسیار زیبایی وجود دارند که برای گردشگران و علاقه مندان با اهمیت می باشند و می تواند مورد توجه آن ها قرار گیرند.

بسیاری از گردشگران دوست دارند تجربه های پیاده روی و کوهنوردی در این منطقه ها را داشته باشند به همین علت توصیه می کنیم برای استفاده از این تفریحات و امکانات لوازم مورد احتیاج را به همراه داشته باشید کفش مناسب و لوازم اقامتی از مهم ترین لوازمی است که باید به همراه داشته باشید.

منبع: دیجیاتور
انتشار: 13 مرداد 1401 بروزرسانی: 13 مرداد 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1642

به "راهنمای سفر به لیلاکوه و سرگرمی در این منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به لیلاکوه و سرگرمی در این منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید