رضوانی: نتیجه بازی ایران با کویت 20 روز دیگر اعلام می شود، بازیکنی که مسابقه را به خشونت کشاند محروم شد

به گزارش تور فرانسه، رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو گفت: پیگیر حواشی مسابقه ایران و کویت هستم، بازیکنی که بازی را به خشونت کشاند، محروم شد.

رضوانی: نتیجه بازی ایران با کویت 20 روز دیگر اعلام می شود، بازیکنی که مسابقه را به خشونت کشاند محروم شد

محسن رضوانی درباره مسابقه جنجالی تیم ملی واترپلو ایران در مسابقات قهرمانی جوانان جهان به خبرنگار ورزشی خبرنگاران گفت: پیگیر مشکل و حواشی مسابقه تیم ملی ایران و کویت در رقابت های قهرمانی جوانان جهان هستیم.

وی اضافه نمود: کویتی ها موضوع را پیگیری کرده و بازیکن کویتی را که بازی را به خشونت کشاند را محروم کردند و الان از این متاثرم که بینی امیررضا جلیل پور یکی از بازیکنان با اخلاق مان شکسته است.

رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو از اعلام نظر فدراسیون جهانی درخصوص ناتمام ماندن مسابقه تیم های ملی ایران و کویت در بیست روز آینده خبر داد و گفت: بازی متوقف شده و تصمیم گیری درباره مسابقه بیست روز آینده در فدراسیون جهانی معین خواهد شد. تیم ما در این مسابقه 12 بر 4 جلو بود و براساس قانون اگر بین دو سه بازیکن هر تیمی درگیری شود مجبور می شوند بازی را متوقف کنند و این اتفاق در مسابقه تیم ملی کشورمان با کویت افتاد و ما منتظریم که فدراسیون جهانی درباره آن تصمیم گیری کند.

وی درخصوص عملکرد تیم ملی واترپلو جوانان در این مسابقات گفت: عملکرد بازیکنان ما در هر بازی بهتر شد برخی که می خواهند به ورزش ضربه بزنند نتایج را با گذشته مقایسه می کنند درحالیکه آن زمان که تیم ما در میان 12 تیم قرار گرفت به این دلیل نبود که برای واترپلو اتفاقی افتاده است بلکه به دلیل گروه بندی بود. اما در این دوره پیشرفت تیم را در هر بازی می دیدید.

رضوانی نداشتن مسابقه تدارکاتی تیم جوانان به مسابقات قهرمانی جهان را مشکل دیگر این تیم دانست و گفت: مشکل دیگری که تیم داشت این بود که تدارکات ویژه ای ندیدند ما هم مسابقات انتخابی المپیک را در پیش داریم که برای ما بسیار مهم است و اگر بتوانیم مدال بگیریم برای ما اهمیت زیادی دارد چون بعد از سال 95 تا الان در مسابقات قهرمانی آسیا مدال نگرفته ایم. ما تمام توان فدراسیون را در واترپلو برای تیم ملی بزرگسالان گذاشتیم که البته به این معنا نیست که اگر تیم جوانان به دو سه سفر تدارکاتی می رفتند اتفاق فوق العاده ای می افتاد چون با توجه به رقبایشان امکان صعود از تیم شان اصلا وجود نداشت با این حال می توانست کیفیت تیم را بالا ببرد. هدف ما فعلا این است که بتوانیم بازی های آبرومندی در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک داشته باشیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 98

به "رضوانی: نتیجه بازی ایران با کویت 20 روز دیگر اعلام می شود، بازیکنی که مسابقه را به خشونت کشاند محروم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: نتیجه بازی ایران با کویت 20 روز دیگر اعلام می شود، بازیکنی که مسابقه را به خشونت کشاند محروم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید