پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران

به گزارش تور فرانسه، شهردار منطقه12 از درخشش و نصب پرچم قلب طهران بر فراز قله دماوند به همت یکی از کارکنان ورزشکار شهرداری اطلاع داد.

پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران

به گزارش خبرنگاران، امیر یزدی با اشاره به صعود پیروز یک روزه محمد فروزان مهر یکی از کارکنان شهرداری منطقه12 به قله دماوند گفت: از زیباترین نعمت های الهی که نصیب میهن اسلامی مان شده، وجود سلسله جبال البرز و زاگرس به همراه قله های بی نظیر دیگر در اقصی نقاط کشور است که جاذبه های طبیعت گردی و کوهنوردی بی شماری برای ورزشکاران و طبیعت گردان فراهم نموده است. برهمین اساس، ما باید با احساس مسئولیت و استفاده درست از این منابع طبیعی، قدردان این نعمات باشیم.

وی با بیان این مطلب که هر کجای این سرزمین، گنجینه ای ارزشمند است که باید در حفظ آن بکوشیم، اضافه کرد: درخشش پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران، حرکت نمادینی بود که به منظور پاسداشت این آب و خاک از سوی این همکار ورزشکار و شریف انجام شد تا جهانیان بدانند ما به جای جای کشورمان افتخار می کنیم و به آن می بالیم.

فروزان مهر، آدینه گذشته در صد و نود و پنجمین صعود یک روزه اش به قله دماوند، پرچم شهرداری منطقه12 را بر فراز بلندترین قله ایران به نمایش درآورد.

وی 15سال سابقه کوه نوردی دارد و صعود به قله دماوند را از سال1395 شروع نموده و رکوددار صعود یک روزه به این قله است.

فروزان مهر دراین باره گفت: کوه نوردی ورزشی است که در آن، نزدیک شدن به خدا را احساس می کنیم. ضمن اینکه کوه نوردی در ایجاد سلامتی و شادابی ورزشکاران نقش مهمی دارد و خودم درمان بیماری ها و سلامتی ام را مدیون این رشته ورزشی هستم.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 شهریور 1401 بروزرسانی: 19 شهریور 1401 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 1665

به "پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرچم قلب طهران بر فراز بام ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید