زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 تصویب شد

به گزارش تور فرانسه، به گزارش خبرنگاران، روزنامه الریاضیه عربستان خاطرنشان کرد که اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا در جلسه ای که روز گذشته از راه دور برگزار کردند، برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 - که انتخابی جام ملت های 2023 آسیا هم محسوب می گردد - را در ماه اکتبر (مهر و آبان) تصویب نموده اند.

زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 تصویب شد

این روزنامه به نقل از منابع مطلع بیان کرد: انتظار می رود این پیشنهاد در جلسه کمیته مسابقات و اعضای هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا که در تاریخ 15 ژوئن (25 تیر) برگزار می گردد هم مورد تایید نهایی قرار بگیرد.

الریاضیه در ادامه نوشت: ابراهیم القاسم دبیر کل فدراسیون فوتبال عربستان و عضو کمیته مسابقات AFC، در جلسه روز گذشته که از راه دور برگزار گردید، حضور داشت ولی به خاطر مشکلاتی که در برقراری ارتباط ایجاد شد، نتوانست در برخی از مباحث نظر بدهد.

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا با تیم های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج همگروه است. ایران بعد از انجام چهار بازی دور رفت، با 6 امتیاز در رده سوم گروه C واقع شده است. عراق و بحرین در این گروه اول و دوم هستند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 551

به "زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید