سفر ارزان در تایلند

به گزارش تور فرانسه، تایلند یکی از کشورهایی است که یک بار هم شده در طول عمر خود باید به آن سفر کنید. یکی از دلایلی که باعث جذب گردشگران ایرانی با تور تایلند می‌شود، ارزان بودن هزینه سفر به این کشور است.

سفر ارزان در تایلند

در تور تایلند برنامه حرکت قطارها برای سفرهای طولانی را بررسی کنید. قطارها در سه حد سرعت هستند و طبعاً قیمت‌ها و کلاس‌های مختلفی دارند. قطارهای اکسپرس برای سفرهای طولانی مناسب هستند اما قطارهای درجه سه را نگیرید. اگر با بودجه شما جور درنمی‌آیند، بهتر است قطارهای سریع‌السیر شهری یا درجه سه بانکوک را بگیرید که هنوز در مسیرهای طولانی یک قدم از اتوبوس جلوتر هستند زیرا واگن‌هایی دارند که راحت می‌توان در آنها جابه‌جا شد و حرکت نمود.

مجوز تردد با قطار تایلند را بخرید. اگر می‌خواهید در یک مدت کوتاه از چندین شهر مختلف بازدید کنید، می‌توانید برای چند روز خاص در یک دوره 20 روزه با مجوز تردد کنید.

این مجوز هزینه‌های جانبی برای رزرو و اکسپرس و قطارهای سریع‌السیر را پوشش می‌دهد. قبل از خرید مجوز، قیمت‌های جداگانه مسیرهایی که قصد دارید به آنجا سفر کنید را بررسی نمایید.

سواحل جزایری مانند پوکت و ساموی بی‌نظیرترین مکان‌ها برای آرامش در تور تایلند هستند. شاید هزینه هواپیمایی‌ها گران باشد اما خوشبختانه وقتی به تایلند می‌رسید و می‌خواهید به گشت و گذار بپردازید همه چیز ارزان‌تر می‌باشد.

قیمت‌ها را بررسی کنید تا خطوط هوایی ارزان برای سفرهای طولانی یا سفرهای داخل کشور تایلند بیابید. هواپیمایی بانکوک ایر پروازهای داخلی با قیمتی معقول‌تر دارد اما خطوط هوایی Orient Thai، Air Asia و Nok Air نیز قیمت‌های مشابهی دارند. اگر فکر می‌کنید بهتر نیست، می‌توانید از قطارهای داخلی برای سفر به همه جاذبه‌های گردشگری تایلند استفاده کنید.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 197

به "سفر ارزان در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر ارزان در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید