سفر به تایلند در فصل زمستان

به گزارش تور فرانسه، اگر د فصل زمستان با تور تایلند همراه شوید احتمال بارندگی کم شده و برای آفتاب گرفتن سواحل غربی بسیار مناسب می‌باشند. در این مقاله به شما جاذبه‌هایی را معرفی خواهیم کرد که برای بازدید در فصل زمستان بسیار مناسب هستند. 

سفر به تایلند در فصل زمستان

تور تایلند در فصل زمستان

دی ماه هم زمان با ژانویه و زمان تعطیلات کریسمس می‌باشد و شلوغ ترین زمان سفر به تایلند می‌باشد. اگر قرار است در این فصل با تور تایلند همراه شوید باید ابتدای دی ماه را برای سفر انتخاب کنید و از هوای خوب آن لذت ببرید. حتما در این زمان هتل های خوبی هم می‌توانید رزرو کنید. در این ماه احتمال بارندگی هم کم شده و برای آفتاب گرفتن سواحل غربی بسیار مناسب هستند. هوا در شمال تایلند خنک خواهد شد و در ماه بهمن فستیوال سال نو چینی‌ها برگزار می‌گردد و سراسر تایلند جشن و شادی و نور و عروسکهای اژدهای قرمز رنگ را می‌توان مشاهده نمود.

کوه پانگانا (Koh Phangan) در تایلند

در این جزیره همواره در شب های بدر کامل ماه، میهمانی بزرگی برگزار شده و علاوه بر این؛ خود جزیره بسیار زیبا است. سواحل این جزیره از نظر ما در بین بهترین سواحل تایلند قرار داشته و در این میان ساحل Leela و ساحل Thong Nai Pan Noi از دیگر سواحل مشهور تر و بهتر هستند. اگر در پی محلی هستید که رستوران ها، کافه ها، موسیقی زنده و تفریحات آبی در آن وجود داشته باشد نیز به ساحل Haad Rin  بروید و از امکاناتی که در این مکان وجود دارد، حظ کافی و وافر را در تور تایلند ببرید.

ساحل رایلی (Railay Beach) در تایلند

استان کرابی در تایلند محلی است که مشهورترین سواحل تایلند درآن قرار گرفته اند و رایلی جزو مشهور ترین این سواحل به شمار می آید. این ساحل اگر چه در خاک اصلی تایلند قرار دارد اما تنها راه دسترسی به آن از طریق قایق است که سبب شده در آن احساس حضور در یک جزیره را داشته باشید. اگر دوست دارید در طول تعطیلات خود فعالیت های زیادی انجام داده و تفریحات مختلفی را تجربه کنید، ساحل رایلی بهترین گزینه محسوب می شود.  این ساحل یکی از بهترین مناطق برای صخره نوردی است و در آن بیش از 700 مسیر طبیعی برای صخره نوردی وجود دارد. برای این که بیشتر با طبیعت کشور تایلند آشنا شوید، در تور تایلند به ساحل رایلی مراجعه نمایید.

کوه چانگ (Koh Chang) در تایلند

کو چانگ در استان Trat قرار گرفته و در فاصله 300 کیلومتری شرق بانکوک قرار گرفته است و نزدیک به مرزهای کامبوج قرار گرفته است. 70 درصد این جزیره را جنگل های استوایی بکر پوشانده است. هم اکنون با کمک فرودگاهی که تنها 15 دقیقه از ترمینال قایق های رایگان فاصله دارد، کوه چانگ بسیار قابل دسترس تر از گذشته شده است. سواحل بکر کوه چانگ و آب شفاف و زلال آن در کنار یکدیگر جاذبه‌های موجود، سبب شده که محبوبیت منطقه در میان گردشگران تایلندی و بین المللی افزوده است و همین امر باعث ساخت مکان‌های اقامتی لوکس در تور تایلند شده است.

کوه لانتا (Koh Lanta) در تایلند

هنگامی که بیشتر گردشگران در سفر به تایلند به جزیره های Koh Phi Phi و Koh Tao می روند، منطقه کوه لانتا دست نخورده و بکر باقی مانده و با سواحل ماسه ای سفید رنگ؛ آب های آرام و طبیعت زیبا، بسیار خلوت بوده و به ندرت گردشگری در آن دیده می شود. در این جزیره تعداد زیادی کلبه های ساحلی و خانه های ییلاقی برای اجاره وجود داشته و اگر در پی گذراندن تعطیلاتی سطح بالا نیز باشید، می‌توانید به یکی از هتل ها و ریسورت های لوکس این محل مراجعه نمایید. اجاره یک موتور و گشت و گذار در جزیره، بهترین راه برای دیدن سواحل مختلف و پنهان، کشف بازارها، بازی فوتبال و خرید روزانه ماهی تازه از ماهیگیران است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 201

به "سفر به تایلند در فصل زمستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر به تایلند در فصل زمستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید