زیباترین سواحل ساموئی

به گزارش تور فرانسه، سواحل ساموئی با شن‌های سفید، امکانات تفریحی آبی موتوری و غیر موتوری و ده‌ها تفریح دیگر از بهترین جزایر کشور تایلند برای بازدید هستند. بهترین سواحل ساموئی را در این مقاله بشناسید. 

زیباترین سواحل ساموئی

ساحل چوینگ یکی از جزایر شلوغ شلوغ در شمال شرقی جزیره ساموئی است. ساحل چوینگ دارای غرفه‎‌های کنار خیابان با نورپردازی است. مغازه‌های این جزیره در هیچ کجای سامویی به چشم نمی‌خورند. در جزیره چوینگ، جاده‌ای به شکل دایره به چشم می‌خورد که به وسیله آن می‌توانید به تمامی سواحل آن دسترسی داشته باشید.

ساحل بودای بزرگ (Big Buddha) در شمال شرقی جزیره ساموئی و در نزدیکی فرودگاه آن قرار دارد. این ساحل، مکان تصویر بودای بزرگ می‌باشد که چند مایل آنطرف‌تر قابل روئیت می‌باشد و همین طور مکان جغرافیایی برای باغ مرموز که عصر یک‌شنبه‌ها با پخش موزیک همراه است و می‌تواند یکی از بهترین جاذبه‌های تور ساموئی باشد.

ساحل بوفوت (Bo Phut) در شمال جزیره ساموئی قرار دارد. ساحل بوفوت روستایی فریبنده و کوچکی است که مکان زندگی ماهی گیران می باشد. امروزه ساحل بوفوت، منزلگاهی است با فروشگاه های شیک و طبق مد روز و کلوپ ها و رستوران ها و تعداد محدودی جواهر فروشی.

ساحل مائنام (Maenam) با مساحتی در حدود 5 کیلومتر، در شمال جزیره سامویی واقع شده است و ساحلی جذاب با شنهای نرم دارد که لحظات آرامی را برای شما به ارمغان می آورد. قایق ها با جمع شدن در اطراف اسکله شما را به کوه تائو خواهند برد.

ساحل لامایی در شرق جزیره ساموئی و جنوب ساحل چونییگ قرار دارد و ساحلی کوچکتر، تمیزتر و خلوت‌تر از چوینگ می‌باشد. لامایی، دومین ساحل بزرگ در سامویی می‌باشد و آب این ساحل، بسیار تمیز است و برای شنا فوق‌العاده است.

انتشار: 25 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 207

به "زیباترین سواحل ساموئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین سواحل ساموئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید