شکوفایی گل های خندان در باغ مهربانی

به گزارش تور فرانسه، مراسم رونمایی از کتاب های باغ مهربانی و ما گل های خندانیم نوشته مهناز مهدیزاده نویسنده و هنرمند هم محلی با حضور دانش آموزان در مدرسه اتحاد نو منطقه6 برگزار گردید و از این پس این کتاب ها در کیف دانش آموزان قرار می گیرد تا آینده سازان این کشور با مطالعه این کتاب ها مسئولیت پذیری را یاد بگیرند.

شکوفایی گل های خندان در باغ مهربانی

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا سنتی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

خبرنگاران- زینب زینال زاده: به گفته نویسنده کتاب های باغ مهربانی و ما گل های خندانیم که چند سالی است در حوزه بازیگری، کارگردانی و تئاتر فعالیت می نماید، آموزش توأم با اجرای نمایش بی شک تأثیر بیشتری دارد.

مهدیزاده می گوید: برای نهادینه کردن بعضی از فرهنگ ها مانند تفکیک زباله از مبدا و احترام به قوانین هدایت و رانندگی می توان از تکنیک تئاتر و نمایش استفاده کرد. این هنرمند هم محلی که هنرهای نمایشی و آوایی را در مدارس دخترانه آموزش می دهد، می گوید: از ابتدای حضورم در مدارس کوشش کردم تا کانون تئاتر راه اندازی کنم تا علاوه بر استعدادیابی و رشد توانمندی دانش آموزان، بعضی از مفاهیم و رفتارها از جمله اعتماد به نفس و افزایش حس مسئولیت پذیری را به نسل های آینده منتقل کنم.او تا به امروز 14نمایشنامه برای دانش آموزان متوسطه و 10نمایشنامه برای دانش آموزان دوره ابتدایی نوشته است.

ما گل های خندانیم داستان گربه بدجنسی است که قصد ظلم و ستم به موش ها را دارد و به ناچار در برابر اتحاد موش ها تن به شکست می دهد. باغ مهربانی هم روایت زندگی اهالی یک باغ است که در خاتمه روز شکرگزاری متوجه گم شدن آذوقه های جمع آوری شده می شوند که با هوشیاری یکی از ساکنان، آذوقه ها پیدا می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 167

به "شکوفایی گل های خندان در باغ مهربانی" امتیاز دهید

1 کاربر به "شکوفایی گل های خندان در باغ مهربانی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکوفایی گل های خندان در باغ مهربانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید