شیوع کرونا، ترمز به روزرسانی تلفن های هوشمند شیائومی را کشید

به گزارش تور فرانسه، شیائومی یکی از معدود برند های هوشمند چینی است که در به روزرسانی خود بسیار دقیق و سریع عمل می نماید و در فواصل زمانی کوتاه گوشی های خود را به روزرسانی می نماید. اما به نظر می رسد ویروس کرونا باعث شده که فراوری گوشی های هوشمند به تعویق بیفتد.

شیوع کرونا، ترمز به روزرسانی تلفن های هوشمند شیائومی را کشید

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، به نظر می رسد اپیدمی ویروس کرونا تاثیری بسیار منفی روی نسخه های جدید اندروید خواهد داشت و این موضوع از برند شیائومی شروع شده است.

به همین منظور ، شیائومی بیانیه هشدارهایی را منتشر نموده است که به مشتریان خود اطلاع می دهد ویروس کرونا فرایند به روزرسانی های اندرویدی را کندتر می نماید. گوشی شیائومی می A3 یکی از نخستین تلفن های هوشمندی است که به احتمال زیاد تحت تأثیر این مشکل قرار می گیرد. این تلفن هوشمند آماده دریافت به روزرسانی اندروید 10 بود که برای اوایل این ماه برنامه ریزی شده بود اما برای چند هفته به تعویق افتاده است.

شیائومی به دلیل کوشش دولت برای محافظت از ساکنان شهرهای چین در برابر ویروس کشنده تحت تأثیر قرار گرفته است.اقداماتی از جمله محدودیت های تردد، تعطیلی تأسیسات فراوری گوشی و لغو فعالیت های صنایع بزرگ از جمله اقداماتی است که برای مهار شیوع مدنظر قرار گرفته اند.

اگرچه در نگاهی بدبینانه پیشبینی می گردد که دستگاههای بیشتری در هفته های آینده تحت تأثیر قرار بگیرند، اما در نگاهی خوش بینانه می توان گفت شیائومی شیائومی همچنان در کوشش برای تنظیم برنامه های خود است.

منبع: انتخاب
انتشار: 28 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: tour-france.ir شناسه مطلب: 323

به "شیوع کرونا، ترمز به روزرسانی تلفن های هوشمند شیائومی را کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شیوع کرونا، ترمز به روزرسانی تلفن های هوشمند شیائومی را کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید